Vandaag maar weer gebeld. Weer het hele riedeltje opnieuw. Doorverbonden worden. Weer uitleg geven. Weer met dezelfde stappen komen.
"Nee, ik zie maar 2 cases open staan. Die van gisteren en u had eergisteren ook gebeld?"
Kijk ik in mijn Vodafone app. Geef ik het casenummer door van 8 februari. "Oja, die zie ik nu ook, en staat nog open inderdaad."
"Volgens mij zie ik nu dat je simkaart niet goed is geactiveerd", "ik verbind u door om dit in orde te maken."
Vervolgens weer doorverbonden. Weer alles opnieuw moeten uitleggen. "Nee hoor, uw simkaart is volledig geactiveerd." "Ik zie dat ze er nog mee bezig zijn."
Ik vervolgens uitleggen dat het nu wel heel lang duurt. En het probleem dus niet van deze week is. Want op een 1 of andere manier maken ze ook steeds een nieuwe case aan en blijft alles open staan. En er wordt dus ook niet in de historie gekeken lijkt het.
Nu is er volgens mij weer op 1 van de laatste cases een taak doorgezet waardoor het "backoffice" team tussen de 5 en 10 werkdagen proberen het probleem op te lossen aldus de medewerker.
Het frustrerend dit. Ik heb spijt dat ik door Ziggo over ben gegaan naar Vodafone om heel eerlijk te zijn. Het niet bereikbaar zijn is super vervelend, maar ok...er kan altijd wat fout gaan. De afhandeling van de storing vind ik ronduit slecht gaan nu. Het komt op mij in ieder geval er rommelig over.
Ik heb mijn telefoon dus ook naar fabrieksinstellingen gereset. Dat had ik dus echt niet moeten doen, maar wilde toch een probleem aan mijn kant uitsluiten. Ik krijg nu DIGID o.a. niet meer geactiveerd. Deze werkt nog in mijn geval met een SMS code om de app actief te maken. Die SMS komt dus niet aan. En NEE, helaas kan ik nog steeds niet buiten het Vodafone netwerk gebeld worden..