ROsinga schreef:
Heb vandaag een Iphone 5 aangeschaft. Deze maakt geen verbinding met mijn bluetooth carkit (deed mijn Iphone 4 wel probleemloos). Ook kan hij thuis mijn Wifi niet zien (ook die vn de buren ziet hij niet) terwijl de rest van mijn gezin geen enkel probleem heeft. Heb alle netwerk instellingen op de iphone reset, zoals je ook op verschillnde forums ziet. Niks helpt. Denk dat ik morgen Iphone 5 weer retourneer/omruil of heeft iemand nog suggesties. Zelfs al krijg ik een nieue dan nog kun je WEER alles opnieuw instellen. Ik sta open voor Tips.
Hoi,
Even wat vragen ter verduidelijking. Allereerst, welke versie van iOs staat er op je foon? Is te vinden via instellingen, algemeen, info. Verder vwb je bluetooth carkit, wat voor toestel is dat? Als je die namelijk nieuw met je iPhone 4 gekocht hebt, dan kan het zeer waarschijnlijk zo zijn dat je eerst je iPhone 4 moet ontkoppelen voordat je je iPhone 5 kunt koppelen. Dit zou je moeten kunnen terugvinden in de gebruiksaanwijzing van je carkit.
Vwb je wifi, in principe, (met nadruk op in principe) zouden de problemen met de update naar iOs 6.0.1 voorbij moeten zijn. De vraag si dus of je dit ook geprobeert hebt. Vwb alles opnieuw instellen, dit zou ook reuze moeten meevallen als je je telefoon met de computer gesynced houdt. Sowieso voor het in gebruik nemen van een nieuw iPhone altijd middels iTunes een backup op je computer maken, daarna de nieuwe iPhone syncen, en eigenlijk zou alles weer moeten werken. Hooguit dat je de wachtwoorden van de wifinetwerken opnieuw moet invoeren, maar da's eenmalig.
Mocht je dus na de update naar iOs 6.0.1 nog steeds geen wifi zien is er denk ik serieus iets stuk aan je iPhone, vooropgesteld dat de wifischakelaar natuurlijk wel aanstaat, en dan dus ook prima reden voor een garantieclaim.
Graag hoor ik van je of je hiermee vooruit kunt!
Groet!