robsonic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

firmware update

Update: door

Hallo,
op 29 mei heeft samsung een update uitgebracht om meer geheugen vrij te kunnen maken en bijv. apps naar de sd kaart te kunnen verplaatsen:
PDA: I9505XXUBMEA
CSC: I9505OXABMEA
MODEM: I9505XXUBMEA
Wanneer ga ik deze voor mijn Vodafone S4 ontvangen?
Rob
Hallo,
op 29 mei heeft samsung een update uitgebracht om meer geheugen vrij te kunnen maken en bijv. apps naar de sd kaart te kunnen verplaatsen:
PDA: I9505XXUBMEA
CSC: I9505OXABMEA
MODEM: I9505XXUBMEA
Wanneer ga ik deze voor mijn Vodafone S4 ontvangen?
Rob
12 Reacties 12
bvbal79

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij ben je in de war. Die update is nog niet in Nederland uit, alleen in het buitenland tot nu toe.
Dit is de laatste firmware voor NL:
Latest firmware info
GT-I9505 Galaxy S 4 LTE
PDA: I9505XXUAME2
CSC: I9505PHNAMDB
Added: 2013-4-6
mangelier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom krijgen wij deze update niet? Wil graag apps op mijn SD kaart kunnen zetten. Heb speciaal een grote SD kaart erbij gekocht en nou kan ik er niets op zetten
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
fikkie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind het jammer dat Vodafone de update niet heeft uitgebracht. Bij t-mobile is deze update wel uitgebracht en kan men de apps WEL van het toestel naar de SD-kaart verplaatsen.
Vind ik toch een gemiste kans als deze update niet door Vodafone wordt uitgerold.
Sultan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone, haal aub de vodafone software van de toestellen af. dan hoeft niemand iets goed te keuren. als samsung update beschikbaar maakt kan je deze gelijk downloaden
kadir0vic

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De update is al uitgerold in Nederland zie link, alleen nog niet voor de vodafone klanten onder ons. Ik vraag me af hoelang dat nog gaat duren ?
 
http://www.samsunggalaxys4.net/2072/firmware-update-samsung-galaxy-s4-uitgrold-in-nederland/
 
 
Sultan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone?? Enige reactie?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Updates worden altijd uitvoerig door ons gecontroleerd en goedgekeurd alvorens ze worden vrijgegeven. Dit om er zo zeker mogelijk van te zijn dat de software goed en veilig werkt. In dit specifieke geval hebben we nog geen informatie over de lanceerdatum. To be continued..
Sultan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit slaat nergens op. Alle andere providers hebben het al en het werkt en jullie moeten het goed keuren? Het is een toestel update, kom op. Dus jullie willen zeggen dat google(android) en samsung het niet hebben gecontroleerd. En nu komt vodafone met uitvoerige controle. Haha. Laten jullie ons weten als jullie iets vinden? 😉
Luciboy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja. ik vind dit echt totaal nergens op slaan. tegen de tijd dat deze update er is zijn andere providers al bij nog een nieuwere update. ik vind dit echt zwak van vodafone. heb ik 2 weken geleden een s4 gehaald en een SD kaart en kom er achter dat die SD kaart weinig nut heeft terwijl vodafone gewoon een update kan laten uitrollen. als ik dit van tevoren wist had ik mijn s4 bij t-mobile gehaald
Schutte

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eeb Tab 2 10.1 gt-p5100 met firmware 4.03. Weet iemand of er al een nieuwe update komt en wanneer?
Co
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

@Schutte Mijn Galaxy Tab 2 10.1 Wi-Fi version P5100 heeft al en Update naar Android 4.1.2 het is en los toestel bij mijn geval. Ik weet niet of dat bij jou het geval is.

Je kan eens kijken via OTA of via Samsung Kies of er en Update is.
OTA: Apps > Instellingen > Over het toestel > Software Update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic