Staak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

visual voicemail

Vandaag heb ik mijn T-mobile abonnement omgezet op Vodafone. En tot mijn verbijstering lees ik dat Vodafone geen visual voicemail. heeft. Ik heb ook gezien dat er hier al jaren in de community om wordt gevraagd. De antwoorden vanuit Support zijn nietszeggend: er wordt naar gekeken en het staat niet op de rol.

 

Mijn vraag nu is: implementeer die visual voicemail. je mag er ook servicekosten voor rekenen, ik betaalde ook bij T mobile ervoor. En stem af, informeer en gebruik deze community. Of anders, laat de product manager die hier over gaat even reageren. 

 

Dus aan de service medewerker die dit leest: klaarblijkelijk is er al jaren een vraag waar niet naar wordt geluisterd. Informeer me aub hoe ik deze vraag dan in je organisatie verder kan brengen tot een niveau dat dit inhoudelijk kan behandelen en afhandelen?

 

Vr. groet, Erik

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Staak 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat je er aan was gehecht bij TM maar dat deze bij Vodafone niet actief is. Zoals je zegt, dit is al jaren zo en zelf heb ik het idee dat Vodafone hier ook nooit mee zal komen. Maar goed, ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus ik kan je daar niet de nodige informatie over verstrekken. Ook de moderatoren van Vodafone kunnen je hier waarschijnlijk niets over melden want die zijn ook gebonden aan informatie die ze mogen geven en als die het ook niet weten dan is er niet zoveel te melden (mijn ervaring hier op de community). 

Wil je het hoger opzoeken en wil je er een klacht cq melding van maken, dan kan je dit altijd doen via het formulier op de website van Vodafone. Een afdeling binnen Vodafone zal je bericht oppakken en deze beantwoorden met goed, of slecht nieuws. Hoger dan dit niveau kom je niet, of je moet aandelen kopen bij Vodafone en bij de CEO aan tafel gaan zitten, dan heb je er misschien iets over te zeggen en wie weet dat je het er dan door kan drukken. 😉 - Het is in ieder geval een onderwerp die vaker langs is gekomen waar Vodafone nog niets mee heeft gedaan. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Staak 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat je er aan was gehecht bij TM maar dat deze bij Vodafone niet actief is. Zoals je zegt, dit is al jaren zo en zelf heb ik het idee dat Vodafone hier ook nooit mee zal komen. Maar goed, ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus ik kan je daar niet de nodige informatie over verstrekken. Ook de moderatoren van Vodafone kunnen je hier waarschijnlijk niets over melden want die zijn ook gebonden aan informatie die ze mogen geven en als die het ook niet weten dan is er niet zoveel te melden (mijn ervaring hier op de community). 

Wil je het hoger opzoeken en wil je er een klacht cq melding van maken, dan kan je dit altijd doen via het formulier op de website van Vodafone. Een afdeling binnen Vodafone zal je bericht oppakken en deze beantwoorden met goed, of slecht nieuws. Hoger dan dit niveau kom je niet, of je moet aandelen kopen bij Vodafone en bij de CEO aan tafel gaan zitten, dan heb je er misschien iets over te zeggen en wie weet dat je het er dan door kan drukken. 😉 - Het is in ieder geval een onderwerp die vaker langs is gekomen waar Vodafone nog niets mee heeft gedaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic