Ik heb in november 2021 een abonnement genomen voor 24 maanden. Meerdere malen klachten ingediend over slecht of wegvallen van bereik, ik gebruik deze zakelijk tbv data...fatsoenlijk bereik is dan wel cruciaal. Vodafone geeft aan dat ze er niets aan kunnen doen en binnen geen bereik garanderen. Meerdere malen contact gehad en netwerk testen laten doen.
Vodafone blijft aangeven dat het niet hun probleem is, maar ik kan het abonnement ook niet stopzetten terwijl zij geen stabiel bereik kunnen garanderen. Een maand geleden ook maar een TMobile sim kaart besteld als een soort A-B test. Bijzonder genoeg werkt dit perfect, altijd verbinding, geen uitval meer.
Nu dus wel dubbele kosten en over een periode van 24 maanden kan ik ruim 700 euro betalen voor iets wat niet werkt.
Vraag is nu in hoeverre ik als (zakelijk) consument nog enig recht heb. Ik heb meerdere abonnementen en ben al vele jaren klant, maar zonder oplossing gaat dit helaas stoppen.