axeltrip

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo account ontkoppelen

Ik zou graag mijn huidige ziggo account willen ontkoppelen zodat ik kan verbinden met mijn nieuwe ziggo abonnement. Nu lukt dat niet omdat mijn oude account er aan hangt waar geen abonnement meer aan zit.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @axeltrip 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @axeltrip
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je met alle liefde bij het ontkoppelen van de accounts. Ik zal het oude Mijn Ziggo account dan verwijderen, zodat je in My Vodafone vervolgens het account kunt uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo abonnement. Om dit in orde te maken heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je de gevraagde informatie naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic