Hallo
Serkan Zojuist geprobeerd. Maar online lukt het gewoon niet. Ik blijf die vervelende foutmelding houden. Mag mijn abonnement al verlengen vanaf 16 april 2015. Wil gewoon mijn huidige RED SUPER 2.0 SIM-ONLY abonnement (zonder smartphone) met 12 maanden verlengen. Zodat ik per maand iets goedkoper uit ben. Dus €36,00 per maand. En 1 GB extra data, bovenop de standaard 6 GB die bij deze abonnementsvorm hoort. Maar het lukt gewoon niet. De einddatum van mijn abonnement is 16 augustus 2015. De verlengperiode is dus gewoon van toepassing.
Product selecteren en in winkelwagen deponeren gaat prima. Alles tot en met stap drie gaat prima. Algemene Voorwaarden ge-accepteerd door het vinkje in het vierkantje te zetten. Dan druk ik op de button Bestellen, om de bestelling daadwerkelijk de plaatsen. En dan blijft het keer op keer misgaan. Red caution tape afbeelding. En "oeps er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens"
En dat al tien keer, bij twee verschillende internet-browsers.
Succes!
Netwerker