Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

betaling Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik liep achter met een rekening en deze moest ik voor afgelopen zondag betalen. Ik heb zaterdag betaald (niet via ideal maar ik heb het bedrag overgeschreven). Nu kan ik ineens niet meer bellen. I...

Future Target Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouw, Helaas ben ik de dupe geworden van oplichting en ik baal als een stekker dat mij dit niet eerder is opgevallen. Mijn vriend was mijn facturen aan het bekijken, omdat hij mijn abo...

Rekening betaald Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Ik wou even mededelen dat de rekening betaald Is voor dat er een blokade plaats vind. Hier de URL van de screenshot onlinebanking van mij:https://imageshack.us/i/ipO6H1v8pMvg*edit moderat...

SignaalPlus gebruiken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Omdat ik last heb van slecht bereik heb ik van een vriend een SignaalPlus van Vodafone gekregen, nu zit ik zelf bij Hollandsnieuwe, dus stiekem ook wel een beetje Vodafone, is het mogelijk om v...

Opwaarderen prepaid Alleen-lezen Opgelost

Bij het opwaarderen gaat iets mis. Het scherm met de koppeling naar de bank opent niet, er verschijnt een rare foutmelding en Internet Explorer geeft aan dat de website niet toestaat dat dit scherm wo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen