lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Had jij ook gebruik gemaakt van de smartphone optie of heb je gewoon verlengd omdat je oude abbo was afgelopen?
johnbosss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou ik heb al heel veel geduld gehad met vodafone,30 dagen! hallo waar zijn ze mee bezig?

ik dacht dat klant koning was? rode knop??? ik heb daar geen verstand van.

en ik vind eigelijk dat je een klant hier niet mee mag !lastigvallen vind ik,dit is het probleem van vodafoon,en dat moeten hun maar oplossen!,dan moeten ze maar een backup maken ofzo of gewoon de oude pen en papier
Toen half tv land bij ziggo door brand eruit lag,was het binnen een week opgelost!

en we praten hier over een rode knop,en een individue die bevoegd is,nou dan via deze weg vodafoon als je kijkt los dit probleem( neem contact intern op met een bevoegde,en los dit zo snel mogelijk op)want ik wacht al een maand,ik ben al lang lid enz! en ik word er echt moe van!,want dit is echt onacceptable hoe je het went of keert,we praten hier niet over een abbonement van een paar tientjes!
DIT KAN VODAFOON NIET MAKEN!,ik betaal genoeg dus verwacht ik ook bepaalde service!
als dit nog lang duurt,ga ik naar de concurentie en dan vechten die het maar uit!,want ik heb echt een nieuwe gsm voor me werk nodig!