lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Had jij ook gebruik gemaakt van de smartphone optie of heb je gewoon verlengd omdat je oude abbo was afgelopen?
johnbosss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou ik heb al heel veel geduld gehad met vodafone,30 dagen! hallo waar zijn ze mee bezig?

ik dacht dat klant koning was? rode knop??? ik heb daar geen verstand van.

en ik vind eigelijk dat je een klant hier niet mee mag !lastigvallen vind ik,dit is het probleem van vodafoon,en dat moeten hun maar oplossen!,dan moeten ze maar een backup maken ofzo of gewoon de oude pen en papier
Toen half tv land bij ziggo door brand eruit lag,was het binnen een week opgelost!

en we praten hier over een rode knop,en een individue die bevoegd is,nou dan via deze weg vodafoon als je kijkt los dit probleem( neem contact intern op met een bevoegde,en los dit zo snel mogelijk op)want ik wacht al een maand,ik ben al lang lid enz! en ik word er echt moe van!,want dit is echt onacceptable hoe je het went of keert,we praten hier niet over een abbonement van een paar tientjes!
DIT KAN VODAFOON NIET MAKEN!,ik betaal genoeg dus verwacht ik ook bepaalde service!
als dit nog lang duurt,ga ik naar de concurentie en dan vechten die het maar uit!,want ik heb echt een nieuwe gsm voor me werk nodig!
met andere woorden laat vodafoon het maar duizend keer proberen,en lief zijn,en dat noemen we gewoon hun en of je werk doen! inproviceren!,als je een maand je premie niet betaald wachten ze ook niet duizend dagen,snap je als je begrijpt wat ik bedoel!,

kijk wat een toeval op radar nu terwijl ik deze bericht typt ,ook nog een probleem met vodafoon met data verbruik met Harry Odenhagen
nou t gaat goed met vodafoon

okay netwerker,groeten

john lesley ,denhaag
Anonymous
Niet van toepassing
Het@Johnboss,

Neem even hiervoor contact op met de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks en kunnen je vanuit hier niet verder helpen.

Ik hoop voor je dat het goed komt!

Groetjes stevied86
muraden

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil graag mijn abbo verlengen, wat ik rechtmatig ook zou moete kunne (abbo loopt 30 juli af). Ik heb een paar keer naar aanbiedinge gekrege door op de knop nu verlenge te drukke maar kwam niet tot een beslissing.
Nu wil ik uiteindelijk dan een bestelling doen, staat er als ik op de knop nu verlengen druk het volgende : "Sorry, dit nummer is toch niet verlengbaar." toen ik mijn pagina vernieuwde verdween de complete nu verlengen knop :S
Enig idee wat dit kan veroorzaken?
Groeten,
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Muraden,

Je kunt eens een andere webbrowser kunnen proberen.
Mocht dat niet werken kun je vanaf morgen weer contact opnemen met de afdeling verkoop.

Groetjes Stevied86
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
goede avond@muraden,

Ik kan me je :-s goed begrijpen, heb je eerder wel een beslissing gemaakt en verlengd?
Dan zou je binnen 24 tot 48 uur een orderbevestiging per e-mail krijgen..
Om zeker te zijn kan je ook contact opnemen met het gratis nummer 0800-0560 deze is vanaf morgen weer telefonusch bereikbaar, of ga naar de Vodafone live chat 24/7.

groetjes & een fijne avond,
daims
muraden

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee nee ik was aan het twijfelen eerder,
Nu wou ik een samsung galaxy s6 bestellen maar de knop om mijn abbonement te verlengen werkt niet. eerst reageert de knop een paar seconden niet dan geeft hij het bericht : "Sorry, dit nummer is toch niet verlengbaar." heb in verschillende browsers geprobeerd
Groeten
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@muraden

Je mag je abonnement 4 maanden van te voren verlengen je geeft aan dat je abonnement momenteel een einddatum heeft van 30 juli, je kan dan vanaf 30 maart verlengen.
Ik wil niet zeggen dat het hiermee direct te maken heeft.
Spijtig kan ik niet inhoudelijk in je gegevens kijken en wil ik je adviseren op de live chat van Vodafone te gaan voor de juiste en precieze informatie 😄
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Fijne avond!
Groetjes,
daims
muraden

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kzei het inderdaad fout, mijn abbo loopt 13 juli af, niet 30, dus zou ik het toch moeten kunnen 😛
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@muraden

Dan zou je inderdaad al kunnen verlengen 🙂
Vreemd dat je de melding krijgt dat het niet mogelijk is...
Je kan het dan morgen nogmaals via My Vodafone proberen, wellicht is er een fout opgetreden of toch even contact opnemen.

groetjes
daims
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste muraden,

Heb je toevallig een betalingsachterstand? Want dan is het helaas zover mij bekend niet mogelijk. Ook wanneer je bij andere financiële instellingen slecht genoteerd staat.

Daarnaast kan het natuurlijk ook gewoon een fout in de Vodafone website zijn. Dit komt wel vaker voor. Het beste kan je even bellen/chatten, al sta je meestal wel lang in de wacht.

Mag ik vragen waarom je voor de S6 gaat? In mijn ogen krijg je met dit vlaggenschip van de Galaxy lijn namelijk geen waar voor je geld. En verwacht ook op een zeer "korte" termijn een price drop na de release. Ik zou je dus aanraden om te wachten tot juli.

Daarnaast besef je dat Vodafone bij het verlengen nog al vuile technieken toepast. Wanneer jij bijvoorbeeld eerst 25 euro in de maand betaald en je neemt 4 maanden voor het aflopen een nieuw abbonoment dan gaat deze per direct in. Als deze duurder is betaal je dit bedrag de 4 overige maanden van je oude abbonoment en de nieuwe termijn (bijvoorbeeld 26 maand. 4 + 24). Wanneer je nieuwe abbonoment bijvoorbeeld 35 euro is. Betaal je dus eigenlijk 4 x 10 euro te veel voor je oude mobiel...
tazz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abonnement is verkeerd verlengd. Dus heb nu het verkeerde abonnement.. Dit wilde ik graag veranderen maar dan moest alles terug maar kan het wel ophogen maar dan vervalt mijn korting....Ik ben al heel lang klant bij jullie graag wil ik mijn abonnement ophogen maar wel met de korting ik ben hier al twee weken mee bezig maar niemand kan me helpen en nu is het te laat om de order te annuleren terwijl ik de 7e het toestel heb ontvangen dus volgens mij heb ik nog tot de 21e.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@tazz,

Hoe heb je verlengd?
Ik raad je aan om contact op te nemen met de afdeling waar je verlengd hebt. Is dit in de winkel..dan terug naar de winkel etc.

Groetjes Stevied86
tazz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb via de chat verlengd....was de 25 verlengd en de week erop was ik al voor 80% Door mijn databundel heen daardoor kwam.ik erachter had mijn order namelijk niet goed gecheckt omdat ik het een paar keer met hem had doorgenomen..Heb de week erop gelijk gebeld.... En moest toen alles terugsturen dus toen vroeg ik kan.het niet anders want telefoon is inmiddels al in gebruik dat kon normaal wel maar ze hadden mij verlengd met een ander systeem dus nu kon dat niet....Maar wel ophogen maar dan zonder korting.... Ik ben al jaren klant is een kleine moeite toch....Ook werd verteld dat chats soms nagelezen konden worden maar in mijn geval toevallig niet...dus nu zijn de 14 dgn voorbij zeggen ze...

Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou toch nog eens contact opnemen als ik jou was. En nogmaals de situatie benadrukken !

tazz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net voor dit bericht nog gebeld.... Willen alleen ophogen zonder korting en de 14 dgn zijn voorbij sorry kan niks voor u doen..En dat is ook het enige wat ze zeggen afgelopen vrijdag toen ik mijn ongenoegen uitte werd de chat gewoon beëindigd...terwijl ik nog aan het Chatten was....kijk foutje kan....waarom zo moeilijk doen nergens op reageren ook niet op de klacht die ik heb gestuurd en mijn abonnement gewoon ophogen met de korting.....Nee nu die 14 dgn volgens hun voorbij zijn kunnen ze dat wel zeggen maar toen ik een annuleringsmail moest krijgen kreeg ik die niet en ze wilde verder ook niks uitzoeken.... Jammer want was tot nu toe redelijk tevreden over vodafone maar ja tot nu toe ook nog nooit een probleem gehad...
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je evt kunt doen is een feedback formulier invullen via www.vodafonenl/feedback
Je hele verhaal erin zetten + alle tijdstippen (hier worden namelijk de klachten afgehandeld)

Hoop voor je dat er een oplossing komt.

Groetjes stevied86
tazz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook al gedaan maar nog geen antwoord gekregen....denk dat ik aan het kortste eind ga trekken ben ik bang want niemand kan helpen ze vinden het allemaal vervelend maar ze kunnen niks voor me doen....Heb eigenlijk gewoon spijt van mijn verlenging...
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook een feedback formulier ingevuld maar hoor daar helemaal niets van.ik ben altijd tevreden geweest bij Vodafone maar als ik dit van te voren wist had ik dit nooit gedaan die sim only met smartphone optie gepakt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @tazz en @lel86 , je ontvangt altijd een reactie op je feedbackformulier. Vanwege een probleem kan het voorkomen dat je geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. De formulieren komen wel binnen en worden behandeld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic