nou ik heb al heel veel geduld gehad met vodafone,30 dagen! hallo waar zijn ze mee bezig?
ik dacht dat klant koning was? rode knop??? ik heb daar geen verstand van.
en ik vind eigelijk dat je een klant hier niet mee mag !lastigvallen vind ik,dit is het probleem van vodafoon,en dat moeten hun maar oplossen!,dan moeten ze maar een backup maken ofzo of gewoon de oude pen en papier
Toen half tv land bij ziggo door brand eruit lag,was het binnen een week opgelost!
en we praten hier over een rode knop,en een individue die bevoegd is,nou dan via deze weg vodafoon als je kijkt los dit probleem( neem contact intern op met een bevoegde,en los dit zo snel mogelijk op)want ik wacht al een maand,ik ben al lang lid enz! en ik word er echt moe van!,want dit is echt onacceptable hoe je het went of keert,we praten hier niet over een abbonement van een paar tientjes!
DIT KAN VODAFOON NIET MAKEN!,ik betaal genoeg dus verwacht ik ook bepaalde service!
als dit nog lang duurt,ga ik naar de concurentie en dan vechten die het maar uit!,want ik heb echt een nieuwe gsm voor me werk nodig!
met andere woorden laat vodafoon het maar duizend keer proberen,en lief zijn,en dat noemen we gewoon hun en of je werk doen! inproviceren!,als je een maand je premie niet betaald wachten ze ook niet duizend dagen,snap je als je begrijpt wat ik bedoel!,
kijk wat een toeval op radar nu terwijl ik deze bericht typt ,ook nog een probleem met vodafoon met data verbruik met Harry Odenhagen
nou t gaat goed met vodafoon
okay netwerker,groeten
john lesley ,denhaag