LauraBeukema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen

Hallo,

Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen. Nu wilde ik gaan kijken op de site naar mijn persoonlijke deals. Als ik dan op verlengen druk, zegt die dat ik geen nummer heb geselecteerd die ik kan verlengen. Ik ben wel ingelogd bij my vodafone en er staat echt dat ik mag verlengen. Iemand enig idee?

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Mocht er via de website geen aanbieding staan, raad ik je aan om te bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen jou een persoonlijk aanbod doen. Dit is ook mogelijk via een van onze winkels. Je kunt hen bereiken via 0800-0560
Janolanda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom is verlengen bij vodafone zelf duurder dan bij een derde partij?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Dat is nog eens een goede vraag. Misschien kan Vodafone je daar wel antwoord op geven 😛
Ben er eigenlijk ook wel genieuwd naar 😄

Weet wel dat het vaker voorkomt dat derden goedkoper zijn dan eigen merken. De grote merken zijn vaker duurder en de kleine derden kunnen stunten met toestellen of abonnementen die ze aanmaken en verkopen voor de grote bedrijven. Denk dat dit het antwoord wel zal zijn :8
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Janolanda, bedrijven mogen onderling geen prijsafspraken maken. Dat is wettelijk geregeld. Daardoor kan het altijd gebeuren dat de prijzen per aanbieder anders zijn. Soms zijn wij goedkoper, soms een tussenverkoper.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi LauraBeukema
Heb je inmiddels al een nieuw contract kunnen afsluiten en ben je bij Vodafone gebleven of toch via een tussenverkoper? Ben er eigenlijk wel een beetje benieuwd naar, als dat mag :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic