Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als klant kan ik hier niet veel over zeggen. Ik zou de gok wagen en gewoon naar een Vodafone winkel gaan en vragen of ze je tegemoet willen komen met de prijs. Het is wel een heel groot verschil dus ik denk bijna dat ze het niet doen, maar als je het niet gaat vragen dan weet je het niet. Als je hem online koopt dan ben je wel op het Vodafone netwerk, dat is wel weer fijn.
Neem aan dat je hem in 1x wil betalen, mocht je hem per maand gaan betalen dan moet je ook even op de eerste betaling letten. Dit kan je op de website van Vodafone en Mobiel.nl ook vergelijken. Ik wens je in ieder geval wel veel plezier met je aanschaf van een iPhone, want dat zijn wel hele goede mobieltjes (ja, heb er zelf ook eentje, een iPhone). Dan is het sneller zeggen dat ze goed zijn 🙂
Veel plezier en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Of Vodafone je toch heeft kunnen overhalen en dat ze nog iets aan de prijs hebben kunnen doen. 😛