JWestein

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijzen iPhone 8 256GB

Binnenkort zou ik de iPhone 8 256GB willen bestellen samen met het RED (10GB 20GB) abonnement. Ik ben al klant bij Ziggo, dus dan zou ik al 5 euro korting krijgen per maand. Ik zie dat de iPhone 8 256GB bij de Vodafone webshop 912,- kost (totale toestelkosten). Alleen ik zie dus ook dat dezelfde iPhone bij Mobiel.nl 776,- kost (ook totale toestelkosten). Ik ben alleen nooit zo van het online bestellen, maar als ik naar de Vodafone winkel toe ga, zou hier dan ook naar gekeken worden? Of garandeert Vodafone geen laagste prijsgarantie? Anders moet ik dan toch maar deze telefoon met hetzelfde abonnement online bestellen.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als klant kan ik hier niet veel over zeggen. Ik zou de gok wagen en gewoon naar een Vodafone winkel gaan en vragen of ze je tegemoet willen komen met de prijs. Het is wel een heel groot verschil dus ik denk bijna dat ze het niet doen, maar als je het niet gaat vragen dan weet je het niet. Als je hem online koopt dan ben je wel op het Vodafone netwerk, dat is wel weer fijn.

Neem aan dat je hem in 1x wil betalen, mocht je hem per maand gaan betalen dan moet je ook even op de eerste betaling letten. Dit kan je op de website van Vodafone en Mobiel.nl ook vergelijken. Ik wens je in ieder geval wel veel plezier met je aanschaf van een iPhone, want dat zijn wel hele goede mobieltjes (ja, heb er zelf ook eentje, een iPhone). Dan is het sneller zeggen dat ze goed zijn 🙂

Veel plezier en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Of Vodafone je toch heeft kunnen overhalen en dat ze nog iets aan de prijs hebben kunnen doen. 😛
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JWestein, is het nog gelukt in de winkel? Zover ik heb kunnen nagaan heeft Vodafone inderdaad geen laagste prijsgarantie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi JWestein
Wilde nog even terug komen op je topic.
Is het inmiddels gelukt? Heb je de iPhone 8 256GB met alle kortingen van VodafoneZiggo?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic