Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen internet buitenland Red Pro Elite Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Red Pro Elite abonnement met multisim erbij. De tweede sim dient als data-sim voor laptops, tablets, ezv, als ik onderweg ben. Na een paar weken in het buitenland zit ik met volgende proble...

thusgaard door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom wordt er gevraagd om zo veel gegevens ter verificatie? Alleen-lezen Opgelost

Een goede kennis is bijna blind en heeft zijn telefoon verloren. Dom en nog eens dom. Vodafone heeft de oude simkaart geblokkeerd en hij heeft een nieuwe simkaart gekregen. En toen begon de ellende......

gensnet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet tijdens bellen als ik verbonden ben met 4G Alleen-lezen Onopgelost

4g schakelt over nar 2g tijdens bellen. Vandaar geen internet. Oplossing: download Greenpower in de playstore. De optie beheer mobiel netwerk laten zoals het staat. Er is eigenlijk namelijk root toega...

ResUn door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Stalkende nummer blokkeren Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om een stalkende telefoonnummer te blokkeren bij Vodafone zelf? Zodat de persoon niet meer in staat is om te smsen of bellen met de geblokte telefoonnummer?

AnuskaS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontevreden over service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben nu 1,5 jaar klant maar ben toch ontevreden over de service van Vodafone. Waar ik mij vooral aan stoor is hoeveel extraatjes nieuwe klanten krijgen terwijl bestaande klanten achter het ne...

TitanFoxX door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik hebde hele middag geen service. Ik kan dus ook niet bellen naar klanten service. Online kan ik geen storing vinden. Of andere problemen.meerdere malen mijn tel op nieuw opgestart.. Ook zijn m...

Jo-me door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onbeperkt data 25/12-26/12 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een bericht gehad dat ik gratis data zou hebben op mijn mobiel met de kerstdagen.Blijkbaar gaat er toch iets fout want het is nu 2 uur nadat het ingegaan zou zijn en toch komen de kosten op mij...

Kan een OTG kabel je telefoon beschadigen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil via mijn samsung galaxy s6 mijn gopro opladen doormiddel van een otg kabel. Kan dit mijn telefoon beschadigen?

RaytjeKn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

KLACHT, Slechtste klantenservice ooit Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben 5 abonnementen afgesloten inclusief de nieuwste Iphone.Op 16-9 de bestelling geplaatst, intern zijn er bij vodafone fouten gemaakt waardoor onze bestelling pas 10-10 is doorgevoerd en dus o...

nicoh2606 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik ben opgelicht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik voel me opgelicht door jullie; ik heb namelijk 3 maanden gebruik gemaakt van een Blox wat ik zelf nooit heb geactiveerd. Kosten per MB in het buitenland: 6 CENT. Blox dat ik blijkbaar heb ge...

Stfnz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim only abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Binnenkort loopt mijn sim only abonnement af. Ik heb gelezen dat ik 30 dagen opzegtermijn heb, maar wat gebeurt er wanneer ik het abonnement laat doorlopen? Kan ik dan na 2 maart 2017 mijn abon...

ingek door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Smart 4 max Review van phablet. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Mij is gevraagd na het testen van de smart 4 max een review te plaatsen.Hieraan voldoe ik graag, maar wegens omstandigheden houdt ik het beknopt.Mijn excuses daarvoor. Enkele kenmerken.Smart 4 ma...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

Test LSW Alleen-lezen Onopgelost

Test

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

uit porteren mis gegaan? Alleen-lezen Onopgelost

goedenavond, ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar met de klantenservice kom ik er niet uit..... wij hebben voor een klant een vodafone vast naar mobiel nummer geporteerd naar een andere provider, ...

Opeltke door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pincode voicemail kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Beset Vodafone,Ik zit in het buitenland en wil mijn voicemail afluisteren, maar weet mijn pincode niet. Ik heb het supportnummer voor het buitenland gebeld, maar deze vraagt 3x om mijn nummer (dat voe...

Lutwai door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet verbinden met sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

Zelfs als ik handmatig probeer te verbinden met Vodafone, staat er dat ik niet kan verbinden met het netwerk. Hoe kan ik dit oplossen?

Vodafone app Microsoft telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer is de Vodafone app beschikbaar voor Microsoft telefoon? Heb een Lumia 650 met Windows 10.

Hilbert12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataverbruik checken Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb halverwege deze maand mijn 2GB verbruikt, waar ik normaal gesproken prima mijn maand mee door kom. Ik heb daarom een BloX 1 GB extra internet erbij gekocht, om toch mijn maand door...

Beefje161 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi bellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaalEen tijdje terug heb ik via de klantenservice wifi bellen voor mij s6 edge aan laten zetten.Nu ben ik daar totaal ontevreden over en wil ik dit uit zetten.Nu weet ik alleen de code niet ...

menono door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet bellen/smsen/internetten Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik ken sinds 19-01-2017 niet meer bellen/smsen/internetten.Ik ken wel gebelt worden.. Ik heb een vodafone red 3 essential C abbonement.Graag snel oplossen want ik vind dit echt niet ku...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen