Bono1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

verbruik - niet in te zien in MyVodafone

Waarom werkt in de app het overzicht van mijn verbruik niet meer is al meer dan 1week niet meer te controleren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bono1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is sinds vandaag opgelost   mvg

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bono1 
Geen idee hoe dit komt maar dit is natuurlijk wel vervelend. 
Heb je de app al eens verwijderd van je telefoon en daarna terug op gezet?
Of heb je ook al eens gekeken via My Vodafone op je browser? Even controleren of het nu aan de app ligt of aan My Vodafone zelf. Blijft het een probleem dan zou je in de app, boven in, op 24/7 kunnen drukken en dan een feedback geven. Je stuurt dan naar de juiste afdeling een bericht en die kunnen dan gelijk kijken wat er aan de hand is. Je krijgt via deze afdeling dan ook weer informatie terug gekoppeld.

Het vervelende is dat wij klanten onder elkaar hier niet mee kunnen helpen. Misschien dat een medewerker van Vodafone hier kan helpen maar vaak moeten die het ook naar de juiste afdeling doorspelen, net zoals je het dan zou doen in de app. Probeer het in ieder geval nog even en dan kan je hier melden wat er is gebeurd.

Bedankt alvast!

Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Bono1  isje probleem inmiddels al opgelost? Ik hoop het maar. Lijkt me erg vervelend..

Bono1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nee ze doen niet veel met mijn klacht lijkt het wel Kan nog steeds mijn verbruik niet inzien  in de app niet en ook niet online  ga maar naar andere provider denk haha

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bono1 wrote:

Nee ze doen niet veel met mijn klacht lijkt het wel Kan nog steeds mijn verbruik niet inzien  in de app niet en ook niet online  ga maar naar andere provider denk haha

Gekke vraag hoor, maar waarom kom je dan pas na 10 dagen, als iemand vraagt of het is opgelost, melden dat het niet opgelost is? Dan trek je toch eerder aan de bel en ga je vragen waarom niemand je nog antwoord heeft gegeven. Gelijk roepen dat iets niet werkt en dan al willen overstappen is wel de gemakkelijkste weg hoor. Ja, sorry dat ik het zeg. 

Welk verbruik is het (abonnement of prepaid)?
Heb je al eens een andere browser genomen om te zien of je het daarin wel kan zien? Wat heb je zelf nog meer gedaan om het te proberen?

Misschien kan @Cecilia Vodafone je helpen om te kijken wat er aan de hand is. Wil je dan aub gegevens aanvullen bij je instellingen van je community profiel. Wat je moet invullen en waar je het kan vullen, kan je hier vinden! Wel even doen, dan kunnen ze je verder helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bono1 . Je geeft aan “ze doen niet veel met mijn klacht". Nu heb je hier 10 dagen geleden aangegeven dat je een probleem hebt en heeft @Energieboy je verschillende vragen gesteld. Hierop heb je niet gereageerd en nu zeg je (bijna verbaasd) dat er niets opgelost is. Maar ja, dat wordt ook wel lastig zonder verdere informatie :-). Kan je ons vertellen wat er precies aan de hand is? Werkt alleen je app niet, of werkt ook het overzicht via de website niet? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Krijg je iets van een melding te zien? 

We horen graag van je! 

Bono1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb al meerdere keren contact gehad met Vodafone en zeggen ze dat ze het oplossen  De app geeft mijn verbruik niet door ook niet na opnieuw installeren En online op Vodafone ook geen verbruik te zien

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Met alleen “Bono1” kom ik helaas niet ver ;-). Wil je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum, telefoonnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN invullen? Dan duik ik er voor je in. 

Bono1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb mijn profiel verder ingevuld hoop dat je er wat mee kan  mvg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zie het. Thanks!

Gelukkig zie ik ook dat er inmiddels een case aangemaakt is voor dit issue, want ik zie inderdaad ook je verbruik/tegoed niet terug in je MyVodafone account. Ik heb zojuist gevraagd of er een update gegeven kan worden in de case. Deze kan je in MyVodafone onder “service” volgen. En gelukkig doet dat stukje het wel in je account. Er zit dus helaas nog even niets anders op dan afwachten. 

Bono1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oké we wachten het af  bedankt 

Arnor

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Misschien een goede raad? Wacht niet te lang!

In mijn geval wordt vanaf eind januari het verbruik in alleen de app niet weergegeven. Sindsdien veel gechat wat er uiteindelijk toen heeft geleid tot een case die op 1 maart gestart is. Tot enkele dagen geleden nog steeds geen reactie. Vanwege ‘corona’ die naturlijk ook consquenties voor Vodafone kan hbben gehad gewacht met reageren. Enkele dagen geleden toch maar weer opnieuw een chat gestart. Wederom is nu een case aangemaakt. We wachten weer even.

Bono1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is sinds vandaag opgelost   mvg

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bono1 wrote:

Het is sinds vandaag opgelost   mvg

Fijn dat het is opgelost! 
En natuurlijk bedankt voor het melden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zoals we kunnen zien kan het dus wel geregeld worden door Vodafone @Arnor. Daarom vreemd dat jij zo lang moet wachten. Ik hoop dat @Lycke Vodafone of @Cecilia Vodafone je kunnen helpen. Want die werken bij Vodafone en misschien dat ze iets meer kunnen. Nu weet ik dat als er een case is aangemaakt het voor hun ook niet meer zo makkelijk is om te onderzoeken, want dan zijn ze er al mee bezig, maar misschien kunnen ze toch even met je mee kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic