Bono1 wrote:
Nee ze doen niet veel met mijn klacht lijkt het wel Kan nog steeds mijn verbruik niet inzien in de app niet en ook niet online ga maar naar andere provider denk haha
Gekke vraag hoor, maar waarom kom je dan pas na 10 dagen, als iemand vraagt of het is opgelost, melden dat het niet opgelost is? Dan trek je toch eerder aan de bel en ga je vragen waarom niemand je nog antwoord heeft gegeven. Gelijk roepen dat iets niet werkt en dan al willen overstappen is wel de gemakkelijkste weg hoor. Ja, sorry dat ik het zeg.
Welk verbruik is het (abonnement of prepaid)?
Heb je al eens een andere browser genomen om te zien of je het daarin wel kan zien? Wat heb je zelf nog meer gedaan om het te proberen?
Misschien kan @Cecilia Vodafone je helpen om te kijken wat er aan de hand is. Wil je dan aub gegevens aanvullen bij je instellingen van je community profiel. Wat je moet invullen en waar je het kan vullen, kan je hier vinden! Wel even doen, dan kunnen ze je verder helpen.