Nol

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen wegens 5G

Zijn er ook providers die geen 5g hebben ?

Zodat ik daar naar kan overstappen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft ook nog geen 5G, want die frequenties zijn nog niet eens geveild. Vodafone gebruikt gewoon het 4G netwerk en zorgt dat je als 5G gebruiker sneller gebruik kan maken (even simpel uitgelegd). En als jij geen 5G toestel hebt, dan heb je er ook geen last van en gebruik je gewoon 4G. 

Overstappen heeft toch geen zin, iedereen zal straks 5G gaan aanbieden. Laat je eerst echt goed voorlichten voor je zomaar denkt over te stappen en/of er moeite mee te hebben! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft ook nog geen 5G, want die frequenties zijn nog niet eens geveild. Vodafone gebruikt gewoon het 4G netwerk en zorgt dat je als 5G gebruiker sneller gebruik kan maken (even simpel uitgelegd). En als jij geen 5G toestel hebt, dan heb je er ook geen last van en gebruik je gewoon 4G. 

Overstappen heeft toch geen zin, iedereen zal straks 5G gaan aanbieden. Laat je eerst echt goed voorlichten voor je zomaar denkt over te stappen en/of er moeite mee te hebben! 

Hes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik sluit me helemaal aan bij Nol. 

 

Consumenten zeggen nee! tegen 5G.  Het is echt NIET oké.     https://5gisnietoke.nl/

 

Zijn er ook providers die 5G NIET supporten ?  Zodat ik daar ook naar kan overstappen.

Namens de planeet, alle mensen en alle dieren:  alvast dank!  ; )

D-2010

Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Als er mensen zijn die echt bang zijn voor 5G, dan zou ik adviseren om het mobiele abonnement op te zeggen en (weer) alleen gebruik te maken van een vaste lijn en/of wifi. Denk namelijk dat alle providers uiteindelijk 5G zullen gaan gebruiken. Wellicht dat de (wat kleinere) MVNO's dit voorlopig nog niet gaan toepassen. Die zou je dan kunnen benaderen en overwegen om de overstap naar één van hen te maken. Alternatief zou zijn om gewoon geen 5G-telefoon aan te schaffen of de 5G-mogelijkheid in je telefoon uit te schakelen. De 5G-straling uit je telefoon zal dan sowieso niet aan de orde zijn. 5G-straling van zendmasten richting jouw telefoon zullen wellicht dan ook iets minder zijn, omdat deze dan ook geen contact met je telefoon zoeken, maar dat weet ik niet zeker. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic