Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Stopzetten bericht Alleen-lezen Opgelost

Iedere keer, na het bellen, krijgen we een berichtje waarin de kosten van het telefoontje worden vermeld. Kan dit stop gezet worden?

C.J door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Staan namen van klantenservice medewerkers in het bericht!TopicGeplaatst door: woudenberg.t

Energieboy door Super Expert
  • 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Telt de garantie bij het vervangen van een batterij? Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik vroeg me af of de garantie telt als je je batterij wilt laten vervangen bij een Vodafone winkel, omdat mijn huidige snel leeg gaat voor de Samsung s9.Met vriendelijke groet,I.

Isaac88 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contact Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ben vorige week en deze week gebeld door Vodafone maar kon niet opnemen. Er is nu aan mij gevraagd via een SMS of ik wil bellen i.v.m. nummerbehoud. Maar ik ben Doof en ik kan dus niet bellen...

Bellen naar een bepaald nummer, lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet bellen naar een bepaald 06 nummer, maar wel gebeod worden door dat nummer, ik heb de contact al verwijderd en toegevoegd maar dat hielp niet

Urie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met mail ontvangen Community Vodafone - 02 april Alleen-lezen Onopgelost

Het is iedereen misschien wel opgevallen dat je sinds gisteren, 01 april 2019, geen mail meer binnen krijgt van de Community. Vodafone is hier druk mee bezig en ik hoop dat deze zo snel mogelijk met e...

• 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

e-sim available in NL Alleen-lezen Opgelost

Hello, when will Vodafone support e-sim technology? Falling behind all other European countries. More phone manufacturers are coming out with watches that use e-sim.

LynnCY door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vergrendelscherm Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal, Sinds kort heb ik een Samsung S9. Eerste keer dat ik een Samsung heb. Nu heb ik via instellingen, ik weet niet hoe, iets gedaan waardoor het volgende gebeurd.Als mijn Samsung op vergrend...

Slecht netwerk op verschillende locaties Alleen-lezen Opgelost

Sinds ik overgegaan ben van T-Mobile naar Vodafone, ondervind ik met de telefoon slecht bereik op plekken waar het vroeger uitstekend was. Bijvoorbeeld in Hoogwoud en de stranden van Schoorl, Hargen e...

Royy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzegging onbeantwoord Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Op 12 maart heb ik via de website een online opzegging gedaan voor mijn telefoon abonnement. Vervolgens kreeg ik een e-mail terug met dat jullie het zouden verwerken en mij antwoord zouden...

Joyce L door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen reactie Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb online een contract opgezet en er zou binnen 5 dagen contact opgenomen. Worden..dit is echter nog steeds niet gedaan.groetjes Steffie

bijkomende kosten door gaming services die ik nooit gebruikt heb Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al 2 maanden lang dat ik extra moet betalen omdat ik blijkbaar gebruik maak van gaming services, nergens op mijn rekeningoverzicht is dit te zien en ik heb nog nooit iets anders gebruikt dan mi...

anton88 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Packetloss met googlee domein naam (1e100.net) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Het valt mij dat vooral Vodafone en dochter Hollandse Nieuwe erg veel packet loss heeft naar het Google domein (1e100.net). andere providers (t-mobile vrijwel geen last, tele2 geen, kpn weinig)!...

abonnement voor mijn dochter Alleen-lezen Opgelost

ben Vodafone klant en dochter wil ook telefoon, hoe regel ik dat en krijg je dan korting?

tinnies door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen binnen de EU met een start abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik dacht erover om een start M abonnement te nemen waarmee ik vooral naar Frankrijk zou bellen. Maar volgens de medewerker van vodafone die ik gesproken heb om mijn abonnement af te sluiten valt naar ...

Mauriceb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Mag dit dan wel als informatie? Volgens mij is dit duidelijk een copy van een andere website, dat is helemaal niet toegestaan!! Daarnaast ...

• 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Mislopen verhoging data Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op 23 januari mijn Red Pro Select abbo omgezet naar Elite, omdat ik meer mobiele data ga gebruiken.Nu zag ik vrij vlot daarna dat Vodafone ook nog eens de data ging verhogen, en uit de berichte...

Jack01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkdekking lopik Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg maar 2 blokjes te zien van de vier. Ik heb dus een slechte verbinding!

Albertino door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alternatieven om mobiel bereikbaar te zijn in USA? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, welke alternatieven zijn er om mobiel bereikbaar te zijn in USA? We hoeven niet doorlopend wifi te hebben, maar wel graag mobiel bereik om ook zelf te kunnen bellen in geval van problemen. Alva...

sfmeessen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen