Mouwrik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbruik internet bundel

Ga iedere maand over mijn internet bundel heen van 1 gb , bij hollands nieuwe had ik maar 500 mb en daar had ik meer dan genoeg aan.
Heb alle instellingen in de telefoon iphone 6 + aangepast of uitgezet.
Ik doe nu niets meer dan met mijn andere abo, dus vind ik t raar dat ik nu aan 1 gb bij vodafone niet genoeg heb ? Heb al 3 maanden extra kosten nu. En kan t nergens terugvinden op de rekening
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Mouwerik,

Voor een gespecificeerde rekening raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling facturen bij de klantenservice.

Betreft je data gebruik raad ik je aan om het volgende link eens te bekijken voor handige tips and tricks.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Wat je ook kunt doen als je toch al belt betreft de rekeningen is vragen naar de afdeling smartphone crew. Zij kunnen je ook handige tips and tricks geven. Zij kunnen niet zien waaraan de data aan is verbruikt. Dat kan alleen in het toestel.

Bij de iPhone is het volgende: zodra het vergrendelen scherm wordt geactiveerd dan wordt de verbinding met de Wi-Fi verbroken. Alles wat dan nog open staat gebruikt je data netwerk.

Ik raad je aan om automatische updates van apps en software uit te zetten in je telefoon en tevens ook het automatisch afspelen van video's in de Facebook app uit te zetten onder de instellingen van de app.

Onder je instellingen en dan mobiele netwerken kun je zien welke apps gebruik mogen maken van het mobiele data netwerk en wat ze verbruiken mits dat dit goed is ingesteld. Tevens kun je hier ook de app onavo voor gebruiken.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic