davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud - hoe werkt het?

Vanochtend vroeg heb ik nummerbehoud aangevraagd van mijn huidige prepaid provider naar Vodafone prepaid. Na het formulier te hebben ingevuld kreeg ik een e-mail met een casenummer, waarin stond vermeld dat ik in My Vodafone de status kan volgen.

Echter als ik in My Vodafone staat er iets van: wij hebben geen nummerbehoudaanvraag gehad of het is nu niet beschikbaar. Ik gebeld met de klantenservice (15 minuten moeten wachten). Deze zeggen ook niets te kunnen zien. Het casenummer is niet bekend. Wat betreft de status in My Vodafone word mij verteld dat er een storing is.

Er word mij verteld dat ik binnen 5 werkdagen een smsje zal krijgen met daarin de datum dat ik wordt overgezet. Maar aangezien mijn casenummer niet bekend is en de melding op My Vodafone hetzelfde blijft, ben ik sceptisch of mijn nummerbehoudaanvraag goed is ontvangen. En niemand kan mij vertellen of dit ook zo is. Ik zou er toch geruster op zijn als ik de bevestiging kan krijgen dat alles goed is ontvangen. Anders vrees ik over 5 werkdagen te moeten horen dat het niet goed is gegaan en dan mag ik vervolgens weer 5 werkdagen wachten. Ik hoop dat er iemand zit bij Vodafone die mij kan zeggen of het nou wel of niet goed is binnen gekomen.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Gekkie11,

Het enige wat je kunt doen is nu afwachten. Heb je binnen de 5 dagen niet een sms'je gekregen raad ik je nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen voor jouw bellen met de afdeling nummerbehoud.

Betreft de website raad ik je aan om de cookies te verwijderen en of een andere browser te proberen om te zien of het dan wel correct staat.

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen we niks betekenen voor je omdat het forum bedoelt is voor tips and tricks door en voor forumleden. Wij kunnen tevens niet in de systemen van vodafone ivm privacy gevoelige gegevens.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic