Sabinem18

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Blox werkt niet

Hallo,
Sinds gister heb ik een iPhone 4s ipv een Samsung galaxy fame. Ik maak altijd gebruik van de internet Blox. Mijn simkaart heb ik in de iPhone 4s geplaatst, alleen de internet Blox werkt niet.. Als ik inlog op de Vodafone site staat er wel dat de Blox aan staat en dat ik nog maar 40mb van de 1gb verbruikt heb.. De Blox is dus nog niet "op". Weet iemand hoe ik de Blox toch op mijn iPhone kan krijgen? Bedankt alvast!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Sabinem18,

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd.
Controleer of je in de telefoon data aan hebt staan.
Mocht dit het geval zijn raad ik je aan om de settings van het internet te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web
Staan die correct en het werkt nog steeds niet start je telefoon eens opnieuw op. Daarna raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact. Zij kunnen zien hoe je simkaart staat aangemeld en of er een blokkade is.
Ik kan dat vanuit hier niet controleren omdat ik als forumlid niet in de systemen van Vodafone kan ivm privacy gevoelige gegevens.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Sabinem18,

Is het nog gelukt om je internetverbinding werkend te krijgen met de tips van stevied86?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic