Albert2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbinding valt weg

Vodafone,

hoe stug kun je zijn.

Tot 2020 heb ik een vodafone mobiel abonnement. gehad. In 2021 mijn abonnement bij KPN. Dit jaar ben ik vanaf januari terug bij Vodafone. Tot 2021 nooit problemen gehad met bellen. Nu ben ik terug bij Vodafone en begint de ellende, mijn verbinding thuis valt vaak weg. Nieuwe sim kaart geprobeerd. Ook Sim kaarten in ander toestel geprobeerd. Probleem blijft. 

Vodafone zegt doodleuk dat men twee maal netwerkcheck heeft gedaan en dat het probleem bij mij ligt. Tevens dat ik het abonnement moet uitzingen wat nog loopt tot 2024.

Vodafone, ik heb een abonnement waar ik zakelijk niet meer mee durf te bellen. Ben zo sportief en geef het abonnement vrij. Moet ik dan echt bij alle ergernis een klacht gaan indienen bij de geschillencommissie.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Albert2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dit klinkt heel vervelend. Heb je ook al 4G over wifi geprobeerd? Het kan zijn dat als je binnen bent, je minder bereik hebt en dan is 4G over wifi een oplossing. Buiten ziet Vodafone dat je geen problemen hebt en daarom zegt men, denk ik, dat je niet kan opzeggen. Maar goed, ik ben niet thuis in de juridische regels binnen Vodafone. Een netwerk controle heb je al gedaan en misschien helpt deze Network check je?

Ik zou anders toch nog eens je klacht indienen, maar alleen als je buiten je huis ook slecht bereik hebt, anders denk ik dat het niet zoveel zin heeft. Snap wel dat je ook in huis bereik moet hebben, maar daar hebben ze 4G over wifi voor. Maar goed, een klacht indienen kan altijd en ja, als je er niet uit komt, dan moet je een klacht indienen bij de geschillencommissie. Hoe vervelend het ook klinkt, want als je er samen niet uit komt moet er toch een beslissing worden genomen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Albert2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dit klinkt heel vervelend. Heb je ook al 4G over wifi geprobeerd? Het kan zijn dat als je binnen bent, je minder bereik hebt en dan is 4G over wifi een oplossing. Buiten ziet Vodafone dat je geen problemen hebt en daarom zegt men, denk ik, dat je niet kan opzeggen. Maar goed, ik ben niet thuis in de juridische regels binnen Vodafone. Een netwerk controle heb je al gedaan en misschien helpt deze Network check je?

Ik zou anders toch nog eens je klacht indienen, maar alleen als je buiten je huis ook slecht bereik hebt, anders denk ik dat het niet zoveel zin heeft. Snap wel dat je ook in huis bereik moet hebben, maar daar hebben ze 4G over wifi voor. Maar goed, een klacht indienen kan altijd en ja, als je er niet uit komt, dan moet je een klacht indienen bij de geschillencommissie. Hoe vervelend het ook klinkt, want als je er samen niet uit komt moet er toch een beslissing worden genomen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic