Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

puk code Alleen-lezen Opgelost

PUK code Mijn telefoon heeft dual sim. Op een of andere manier doet hij het alleen als ik zowel de sim kaart van mijn man, als die van mij erin heb zitten. Niemand heeft dit probleem (ook professional...

Franssen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe verwijder je het Ziggo Go account op je oude smartphone? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe smartphone en wil nu het Ziggo Go account op mijn oude telefoon verwijderen. Lukt niet want ik krijg de boodschap "deze wijziging wordt niet toegestaan door uw beheerder". Iemand een...

Databundel gezamenlijke nummers is leeg Alleen-lezen Opgelost

hallo. op myvodafone account zie ik dat mijn databundel leeg is en dat terwijl ik voor 2 nummers gezamenlijk 160GB had. Hoe kan dat?

alfons65 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NFC simkaart Alleen-lezen Opgelost

NFC simkaart bestaat die nog ? en zo ja hoe kom ik er aan ?

Francois83 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Geen weergave van alle inkomende oproepen Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Sinds ik een nieuwe simkaart heb worden alle inkomende gesprekken weergeven als 'onbekend'. Bij andere providers is dit vaker voorgekomen maar ik heb op het Vodaphone forum hier niets ove...

LCroft door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nummer overzetten naar mijn dochter Alleen-lezen Opgelost

Beste enkele jaren geleden een telefoon voor mijn dochter gekocht en omdat ze nog minderjarig was heb ik het abonnement op mijn naam gezet. Nu gaat ze uit huis en wil ik mijn abonnement overzetten naa...

Andre1961 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

duosim activatie Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag duosim binnen gekregen heb adressen van oude sim naar adresboek verplaatst l in de bovenhoek staat bericht simkaart niet geregistreerd maar ik kan nu niet meer bellen naar 1200 om hem t...

Jan Vos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

open apn voor ip cam Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik zou graag een ip camera aan willen sluiten aan boord om vanaf thuis af en toe te kunnen kijken. Ik heb een FritzBox 6820 LTE. Maar ik krijg geen extern ip adres als ik apn open.vodafon...

Eelco32b door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

5g - geen dekking? Alleen-lezen Opgelost

Heb dekking voor 5G, een red abonnement en een Samsung S10 plud....... Maar geen 5G. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan?

JHW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement verlengd - SIMkaart werkt nog niet. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart , nu wil ik de nieuwe simkaart verlengen , eerst geprobeerd via Vodafone.nl/simkaart daarvoor moest ik inloggen bij my Vo...

Edze door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld door Vodafone! Alleen-lezen Opgelost

Ik ben vandaag gebeld door tel.nr. +31 88 880 1046 Is dit een tel.nr. van Vodafoon?

Red Together - ene SIM al actief, andere niet. Alleen-lezen Onopgelost

ik heb red togther aangevraagt ik heb mijn abonnement wel maar de gene waarmee ik red togehter heb aan gemelt krijgt nog steeds rekening van de oude provider en ze heeft nog geen SMS gekregen dat ze d...

KPN nummer prepaid in gebruik door nog iemand anders via Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ontdekte vandaag dat het nummer van mijn vader door iemand anders in gebruik is. Hij heeft al jaren hetzelfde nummer maar het is een prepaid telefoon. Nu belde ik hem vandaag neemt iemand vreemds d...

Vodafone App werkt niet goed Alleen-lezen Opgelost

Heb niet echt een vraag maar een probleem dat al een tijd lang aan de hand is. De Vodafone app is dus grof gezegd waardeloos!! Elke x is ie bezig met bewerken, of het doet eeuwig tot je wat ziet. Als ...

Changing prepaid bundles Alleen-lezen Opgelost

Hi ! I currently have a 1 GB prepaid bundle with Vodafone (which renews on the 20th of each month) but when I started it, the store worker doubled it to 2 GB because my household has Ziggo internet. I...

Re: wat betekent het als je order is geannuleerd? Alleen-lezen Onopgelost

Lycke Vodafone wrote: Ik heb zojuist te horen gekregen dat de bestelling geannuleerd was omdat er iets in het systeem stond dat deze in de weg stond. Wel geeft hij aan dat er inmiddels een nieuwe orde...

Loubna door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Red Together klacht Alleen-lezen Opgelost

Ben al sinds libertel tijd klant bij vodafone, nu heb ik vorig jaar mijn zoon middels red together toegevoegd, nu is de medewerker zo handig geweest om een nieuw abbo voor 2 jaar aan te gaan, hiervoor...

henryb door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen