eveline

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van prepaid gratis bellen naar vodafone nummers???

hallo
ik heb 1 week geleden bij belcompany een prepaid telefoon gekocht voor mijn zoon ze hadden de aanbieding dat je dus gratis zou bellen naar vodafone nummers
ik nog nagevraagd geld die voor alleen prepaid of ook abbonement
hun opgezocht en was dus naar prepaid en abbonement gratis

nu een week later beltegoed op ;( terwijl hij dus alleen maar naar vodafone nemmers kan bellen omdat wij dat allemaal hebben???????
ik kan er op dit forum niks over terug vinden???

7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Eveline, je belt met prepaid in principe niet gratis naar Vodafone-nummers. Er zijn wel BloX en bepaalde bonussen waardoor je wel gratis belt naar Vodafone nummers.
Daarnaast kan tegoed bijvoorbeeld ook opgaan door internet-gebruik.

Check ons Prepaid+ tarief eens? Hier vind je alle details: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/prepaid-plus.shtml
Leon3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik net een prepaid+ gekocht op grond van onderstaande tekst (zie ook link naar de pagina). Blijkbaar onjuiste voorlichting. Gaan jullie daar nog wat aan doen. Ik voel me wel bekocht.

Omschrijving Vodafone Prepaid+ 3-in-1 Simkaartpakket
Heb je een toestel met een standaard, micro- of nano-simkaartslot, wil je van het Vodafone-netwerk gebruikmaken en toch niet vastzitten aan een abonnement? Plaats dan de Vodafone Prepaid+ 3-in-1 Simkaartpakket in je toestel. Met Prepaid+ bel/sms je gratis naar Vodafone nummers als je opwaardeert met €10 of meer.

http://www.pdashop.nl/product/118081/vodafone-prepaid-3-in-1-simkaartpakket.html?_ga=1.231218397.391...
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Ik heb de voorwaarden van prepaid plus ergens bijgepakt. Echter zie ik niks staan betreft Vodafone nummers onderling bellen. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/prepaid-plus.shtml
Dit staat namelijk op onze eigen website.
Ik raad je aan om eens anders te bellen met de klantenservice morgen hierover of eventueel zoals de link aangeeft met de pdashop. Vanuit hier kan ik er niet verder iets voor je in betekenen omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Leon3 , dat is een lastige situatie. Echter heeft Vodafone alleen invloed op de informatie op onze eigen websites. Ik heb het voor de zekerheid wel nog intern doorgegeven zodat het kan worden doorgegeven aan de webshop. Je kunt eventueel nog contact opnemen met deze webshop om na te vragen of er nog iets mogelijk is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Leon3 , ik zie dat de informatie op pdashop.nl inmiddels is aangepast.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic