Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

factuur opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik probeer al de hele dag mijn factuur te bekijken maar ik blijf maar naar zo'n ronddraaiend ding kijken onder overzicht bij My Vodafone.Wat gaat er hier fout? GrSimone

Reparatie niet goed afgehandeld Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik weet niet of ik aan het juiste adres zit met mijn probleem maar het heeft ook te maken met Dynalogic en hun werkwijze. Ik heb een Iphone 6 en deze is een maand geleden gevallen. Hierdoor zat...

Shareen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening betalen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Aan het eind van het vorige jaar ben ik gedwongen om 1 duur mobiel telefoon abonnement bij jullie af te sluiten.niet alleen bij jullie, ook bij KPN, Telfort, Tele2 en T-mobile. Dit is z...

Openbaar Alleen-lezen Opgelost

Beste heer/mevrouw, Ik wil een probleem met hybride bespreken wat met de klantenservice zal moeten. Echter, naast bellen, kan ik alleen op social media terecht als Facebook waarbij je alleen OPENBARE ...

Dabomb94 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom wil Vodafone mij niet fatsoenlijk informeren? Alleen-lezen Opgelost

Het is ongelofelijk maar ik ben er nu van overtuigd dat Vodafone me kwijt wil als klant.Ik ben nu ongeveer 9 jaar klant bij Vodafone met een bel en web abonnement. Dat krijg ik nooit op en dat beteken...

Rinustp door Gedreven Liefhebber
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

afgesloten Alleen-lezen Onopgelost

ik heb mijn telefoon nota betaald zou 8 mei gedeblokkerd worden maar is nu nog steeds geblokkeerd maar nu blijkt dat mijn hele nr eruit ligt heb opeens geen contract meer alleen omdat jullie een nieuw...

abonnement stopzetten Alleen-lezen Onopgelost

Jaren geleden heb ik een sim only bij vodafone afgesproken. Deze gebruik ik al geruime tijd niet meer. Ik wil dit abonnement dan ook graag beeindigen. Ik weet echter niet om welk mobiel nummer het hie...

Week in Rome geweest Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een week in Rome geweest en daar heeft mijn telefoon (iphone6) itunes gesynchroniseerd voor 90 mb en ben ik ver over mijn dagtegoed heen gegaan... Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Yme door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gewoon genept! Alleen-lezen Onopgelost

Bij Vodafone ligt al een heel dossier van mij. Ik zal het hier kort proberen uit te leggen. Mijn abonnement heb ik in januari kunnen verlengen, wat ik ook deed en kreeg netjes mijn Samsung s5 thuis ge...

John1964 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een vraag, ik heb vandaag mijn abbo verlengd, nu staat alles goed ook op my vodafone is mijn abbo aangepast, alleen ik heb nog steeds geen service en internet. Ik heb tevens ook van alles gepro...

Mobiel internet + Mac Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een USB-modem (mobiel internet) van Vodafone gekocht voor mijn Mac-air. Wel WiFi maar geen internet. Op een Windows machine werkt het wel. Wie kan mij helpen?

Adelbert door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnemet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, 20 april 2015 heb ik via GSMweb.nl een aanvraag voor verlenging ingediend!Het heeft een tijdje geduurd (1 mei 2015) voordat mijn abonnement verlengd was. Alleen de terugkoppeling van Vodafone n...

Canceling contract Alleen-lezen Onopgelost

Hi to everyone! Few weeks ago I asked where I can send a letter to cancel my contract, because I'm leaving Holland. I got a quick respond with an address in Maastricht and I send a letter on the next ...

Meryva75 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PUK-CODE Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb mijn Samsung Galaxy Gio altijd kunnen gebruiken, maar sinds kort moet ik een PUK-Code invoeren.Ik ben deze code kwijt.Op het kaartje waar ik mijn simkaart uit heb gehaald stond ...

YannickGD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik heb maandag 25/05 mijn contractverlengd en gelijktijdig een bevestigingsmail ontvangen.Daar staat ook mijn order nummer maar als ik deze opvraag krijg ik een melding id ongeldig bestel...

Mabastege door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Hoge rekening & onverwacht dataverbruik Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Ik ben al jaren een tevreden klant van vodafone. Tot afgelopen week, een factuur van 448 euro werd zonder aankondiging afgeschreven. Ik zou bijna 10gig data hebben verbruikt. Dit terwij...

Stefandeb door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Prepaid Samsung Galaxy S3 Mini White Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik vroeg me af of de samsung galaxy S3 mini white die wordt aangeboden in de vodafone shop het nieuwste model betreft? Dus de S3 mini white VE i8200 met betere processor en NFC? Aangezien er me...

Ik kan geen blox activeren Alleen-lezen Onopgelost

goedendag. Onze zoon gebruikt de multisimkaartVan mijn man's abonnement. Gisterenavond kregen wij een sms dat 80 procent van het tegoed gebruikt was. Wij wilden toen de blox activeren voor de zekerhei...

geen internet nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon (Samsung galaxy s6 edge) en nieuwe simkaart. Simkaart is geactiveerd, kan wel bellen en smsen maar heb geen mobiel internet!?

svenk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed verdwijnt zonder te bellen, zonder te roamen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 28 maart 20 euro beltegoed geplaatst, nu is er 18,46 euro over terwijl ik niet bel, niet het internet opga en enkel alleen thuis wifi gebruik voor af en toe whatsapp. Ik heb de telefoon niet om...

2005ah door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen