Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,523Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

cell broadcast htc desire s Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een HTC desire S en als ik in het buitenland ben krijg ik steeds van die infoberichten. Ik heb het vinkje vannacht cellen broadcast uitgezet maar ik krijg ze nog steeds. Om de 5sec nu ze...

j0hnny86 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed gebruiken voor Hybride Red Alleen-lezen Onopgelost

Hi Binnenkort heb ik familie over uit het buitenland. Ze willen hier kunnen internetten en beperkt kunnen bellen. Vodafone Hybride Red lijkt de grootst mogelijke internetbundel te bieden. Daarom heb i...

realbart door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon gestolen Alleen-lezen Onopgelost

hallo mijn telefoon is gestolen uit de bus van dynalogic of ja dat staat in de email die hun naar mij hebben verzonden. zou graag willen weten wat ik hier mee moet doen en waar ik moet zijn om dit op ...

steef1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone mobileprotect account verwijderd, telefoon geblokkeerd. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, een tijdje geleden is mijn vriendin overgestapt van vodafone naar ziggo, dit met nummerbehoud. Nu ineens na de laatste update op haar telefoon krijgt ze ineens een scherm van vodafone protect, ...

Jaimy0107 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto's overzetten Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik mijn foto's en video's van mijn oude telefoon (Samsung galexy s5) overzetten naar de iPhone 6?

Chris1953 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

site en app Alleen-lezen Opgelost

Als ik op de pc naar "my vodafone overzicht" ga krijg ik alleen maar "werkzaamheden" te zien.Wil ik inloggen via de app krijg ik de melding "Het e-mailadres is niet geldig" Waar gaat het fout. Gr Ed

Ed2000 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy s3 mini verbind niet met pc Alleen-lezen Onopgelost

ik heb nu al iets meer dan een jaar mijn s3 mini, maar sinds kort verbind mijn s3 niet meer met de computer. Hij laad wel op, maar ik kan niet op de bestanden kijken op mijn pc (wat ik eerst wel kon d...

Geerteijk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbel zuur - net verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Heb vorige week vrijdag mijn abonnement verlengd.Prompt na Pasen krijg je dus 1GB extra data en zijn de tarieven lager + 6 maanden Napster.Dit is letterlijk nog niet 1 werkdag erna! Jammer dat men mij...

jpg97 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone contacts backup Alleen-lezen Onopgelost

Na het verwijderen van vodafone contacts (i.v.m. koppeling met facebook) krijg ik het niet meer geinstalleerd. Al verschillende malen ge-appt met smartphone crew van vodafone, maar werkt nog steeds ni...

geen belsignaal binnenkomende gesprekken note 3 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort het probleem dat er bij een binnenkomend gesprek geen geluidsignaal s. Heel irritant om gesprekken te missen. Ik heb alle instellingen nagelopen maar kan niets vinden. Kan iemand mij...

RonPeters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn bevindingen met Vodafone en haar klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik ben hier maar eens mijn bevindingen gaan neerzetten over het incompetent functioneren van Vodafone en haar medewerkers.Ik ben al jaren trouwe Vodafone klant zover ik weet is Vodafone al heel...

pietertje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben mijn telefoon verloren, heb mijn simkaart direct geblokkeerd en wil nu graag een nieuwe aanvragen. Het probleem is alleen dat ik in Curacao zit en dus zelf onmogelijk naar een klantenser...

mauke94 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wonen net over de grens in Belgie en nederlands abonement Alleen-lezen Onopgelost

Welk abbonement kan ik het beste sluiten als ik in Belgie woon en een nederlandsmobiel nummer wil hebben? Voorheen was er een keuze uit een buurlandenblox, maar deze kom ik op de site niet meer tegen.

lieky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Garant basis HTC M8 Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik heb een vraagje betreffende de verzekering. Ik heb nu alweer een tijdje een mooie HTC M8, die werd geleverd met een (doorzichtig) beschermhoesje. Ik heb het garant basis pakket (10,50 per ma...

Kirop door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung overleden na val, wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Vanmorgen heb ik mijn Samsung Galaxy s3 laten vallen. Buiten dat dit erg onhandig was, werd het scherm van mijn toestel eerst mooi blauw en daarna paars en nu dus zwart...ik kan mijn wachtwoord...

sp13 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Prijsverlaging eenmalige bijbetaling s6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie net dat de prijs wat betreft de bijbetaling voor de s6 edge verlaagd is.Toen ik hem had besteld, was het tarief voor de bijbetaling €224,99. Nu is het €194.99 bij precies hetzelfde abonnement.M...

StefanC door Stamgast
  • 43 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

kosten buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Goede dag.Ik zit voor een paar weken in suriname. Met me telefoon ingesteld op alleen wifi gebruik. Roaming en mobiele gegevens staan uit.Hoe is het mogelijk dat ik alsnog data kosten heb??? En deze z...

MichaM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Registreren signaalplus Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een paar wken een femtocel.maar de pagina om signaalplus te registreren is al weken uit de lucht.ik vraag me af wanneer dit wordt opgelost.zijn er meer mensen die hier lats van hebben.wan...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen