EsraD94

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 6 start telkens opnieuw op

Allereerst excuses mocht deze post hier niet horen. Al enkele dagen loop ik tegen het volgende, mijn Iphone 6, gekocht in juni 2015 met de nieuwste IOS valt telkens uit. Beter gezegd hij start steeds opnieuw op. Dit gebeurt zo 4 a 5 keer per dag. Het ligt niet aan de update want ik had er hiervoor ook last van. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit op kan lossen?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Dat is vervelend 😞
Heb je al eens geprobeerd het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
EsraD94
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dit inderdaad al geprobeerd maar het probleem blijft zich helaas voor doen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat je het toestel moet gaan opsturen ter reparatie
Voor meer informatie kun je bij deze link terecht https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
RobCoenen

Liefhebber
  • 81Posts
  • 6Oplossingen
  • 6Likes
Probeer de telefoon eens te resetten d.m.v. iTunes i.p.v. een reset op de telefoon zelf uit te voeren.
Kies in iTunes voor 'iPhone herstellen' en wacht de installatie af. Kies vervolgens bij het instellen van de telefoon voor 'configureer als nieuw toestel' en zet geen back-up terug!

Contacten, notities en de agenda etc. komen gewoon netjes terug na de herinstallatie mits deze voorafgaand aangevinkt zijn bij Instellingen >> iCloud.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Is het nog gelukt met bovenstaande tips @EsraD94?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic