denboon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

valse aanbieding verlenging

Het moet me toch even van het hart. Mijn contract loopt af eind juli en omdat ik geen smartphone van het werk meer heb, was ik me aan het oriënteren op een nieuwe smartphone met abonnement. Bij de verlengingsaanbiedingen in My Vodaphone staat een Iphone 5 met een vodafone red abonnement voor 59,- euro (en 1e zes maanden half geld) in de maand en toestel 0 euro. Niet echt een briljante aanbieding, maar scheelt toch 5 euro in vergelijking met een nieuw abonnement.
 
Dus ik selecteer de aanbieding en wat gebeurt er tot mijn verbazing: Op de volgende pagina verzint hij er opeens een krappe 100 euro toestelkosten bij!!!!!!!!!!! Eerst had ik het niet door, maar gelukking net op tijd gezien en bestelling afgebroken.....(ik heb de schermprintjes, maar die kunnen er hier niet in)
 
Eerst een paar dagen gewacht; ik dacht foutje in de webwinkel, dat corrigeren ze wel en dan bestel ik alsnog.
Maar het bleef foutgaan dus toen de 'help'-desk maar gebeld. Die konden en wilden niks. heb me beroepen op foutje in de website- > dat kon niet; daarna wat formeler gesteld dat mij een legitieme aanbieding is gedaan, dat ik daar gebruik van wilde maken en of ze het voor me kon gaan regelen-> dat kon ook niet. Toen gevraagd of ze mnijn vraag dan doorkon spelen naar een 2e lijnsfunctionaris of iets dergelijks -> ja raadt het al ..... dat kon ook niet. Toen gevraagd of ik iemand anders kon spreken met meer bevoegdheid , wetskennis , mogelijkheden en dat ->->-> kon.... OOK niet... Ik begon ontertussen knap pissig te worden en heb het gesprek maar beeindigd....
 
Inmiddels een paar euro verder vanwege de 45 cent per klanten-'service?' gesprek en volkomen sjacherijning over vodafone. Dit is de laatste poging om enig oplossend vermogen bij vodafone te activeren, anders is het wat mij betreft klaar bij jullie.
4 Reacties 4
Marchien

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een ander probleem, maar herken de frustraties w.b. de 'help-desk'. Het is niet te filmen zo inadequaat ook ik te woord gestaan werd en hoe je geen enkele doorschakeling kunt bewerkstelligen naar iemand met meer zeggenschap of know-how.   Je kunt via de site bij 'feedback' en klacht indienen, als het goed is krijg je dan binnen 10 dagen een reactie. (Geen idee of het werkt, heb het gisteren pas gedaan). 
Waar ik me over verbaas is dat deze klant-onvriendelijke houding, die Vodafone uiteindelijk geld moet gaan kosten, blijkbaar niet gemonitord wordt.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi denboom, op de eerste plaats welkom op het Vodafone forum. Ik heb het even voor je nagekeken en het zelf even gecontroleerd op de Vodafone website. Ik heb gekozen voor de iPhone5 en zie geen extra toestel kosten naar voren komen ? Ik adviseer je om het nogmaals te proberen maar lukt het niet dan laat het me weten dan ga ik verder voor je kijken 🙂
denboon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maurice,
 
Kan ik je de schermprintjes sturen? Ik heb net nog gekeken nav jouw reaktie en het is nog steeds zo...
 
gr arie
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Denboon, wij kunnen van hieruit geen aanbiedingen inzien en/of wijzigen. Het kan een fout op de website zijn. In dat geval kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Zie hiervoor ook de disclaimer. Ik raad je aan voor een passend advies te bellen met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0560 (gratis). Zo weet je in ieder geval zeker dat de aanbieding klopt en krijg je hiervan een bevestiging per e-mail toegestuurd. Excuses voor het ongemak in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic