Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

free sim Alleen-lezen Onopgelost

Sido door Oud Community Moderator

Te duur Abbo opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Na 15 jaar klant te zijn geweest ja ik kom nog uit het libertel tijdperk. Heb ik vandaag besloten te stoppen met vodavone. Reden ik was altijd onbeberkt internet te hebben ok dat stopte dus ik nam 500...

S3 loopt vast Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds een aantal weken loopt mijn S3 regelmatig vast. Enige optie is om de powerknop ingedrukt te houden zodat het toestel opnieuw opstart (scherm reageert niet). Toestel heeft alle laatste upd...

Terugbellen gebeurd niet Alleen-lezen Opgelost

Via my vodafone kreeg ik bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen. Hierbij werd RED essentials aangeraden. Ik ben hiermee gaan rekenen en kom er achter dat als ik het door mij gewenste toestel, de...

Annuleren Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Een tijdje geleden heb ik een abbonement afgesloten met een S4. Ik kwam hijbij van een andere provider af. Door een fout van de verkoop, was het helemaal neit mogelijk om een nieuwe abbonement met S4 ...

echo in gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben in het bezit van een iphone 5 met een voda abbo.De eerste keer had ik slechte bereik ,en in de winkel heb ik een andere simkaart gekregen en dat was een vooruit gang.Maar nu zit ik nog ee...

SGS2 kapot? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mede-Vodafone klanten en/of medewerkers, Een tijd terug stootte mijn jongere broertje een glas water over mijn telefoon om. Na hem een halve dag te hebben laten drogen deden alle functies het we...

Hoge Rekening Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik ben al drie jaar klant bij Vodafone en ben deze maand behoorlijk geschrokken van de erg hoge rekening.Na gebeld te hebben met de klantenservice heb ik te horen gekregen dat ik door e...

[HTC Sensation] Batterij Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu al geringe tijd last dat mijn HTC Sensation, om de haverklap uitvalt, zowel aan de lader, als los ervan. Op 30 December heb ik hierover contact gehad via de Webcare, welke mij vermelden dat ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen