Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes

Re: besmette MMS

Hey jenet,

Welke afzender stond erbij? Het zou kunnen dat iemand je een MMS heeft willen sturen maar dit naar jouw e-mail adres heeft gedaan en niet naar je 06 nummer. In zo'n geval komt de tekst, het geluid, filmpje of foto als attachment in je mail te staan. Het zou dus kunnen dat de afzender een geinfecteerd bestandje heeft gestuurd. Als ik jou was zou ik het gewoon verwijderen. Ik heb de 06 nummers uit je bericht verwijderd vanwege privacy 🙂
3 Reacties 3
fer010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had dit dus daarnet ook direct achter elkaar van 2 verschillende 06 nummers die ik totaal niet ken en die ook niet voorkomen in mijn contacten .
Ik zal de telefoonnummers niet plaatsen maar de mms id's zijn: 9311328658 en 6997948472
Gelukkig heeft mijn virus programma op mijn computer het herkend maar vind het heel erg vreemd ook dat het tegelijk binnen komt van 2 verschillende telefoonnummers.
fer
fer010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
overigens komen deze niet van mms@mms.vodafone.nl maar van 06..................@vodafone.nl (nummers uiteraard weggelaten
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Fer010, je kunt deze berichten als niet verzonden beschouwen en verwijderen. Helaas is dit moeilijk tegen te gaan. Zie de volgende pagina voor meer informatie: http://voda.fo/ne/f99j9. Bedankt voor de melding in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic