Het moet me toch even van het hart. Mijn contract loopt af eind juli en omdat ik geen smartphone van het werk meer heb, was ik me aan het oriënteren op een nieuwe smartphone met abonnement. Bij de verlengingsaanbiedingen in My Vodaphone staat een Iphone 5 met een vodafone red abonnement voor 59,- euro (en 1e zes maanden half geld) in de maand en toestel 0 euro. Niet echt een briljante aanbieding, maar scheelt toch 5 euro in vergelijking met een nieuw abonnement.
Dus ik selecteer de aanbieding en wat gebeurt er tot mijn verbazing: Op de volgende pagina verzint hij er opeens een krappe 100 euro toestelkosten bij!!!!!!!!!!! Eerst had ik het niet door, maar gelukking net op tijd gezien en bestelling afgebroken.....(ik heb de schermprintjes, maar die kunnen er hier niet in)
Eerst een paar dagen gewacht; ik dacht foutje in de webwinkel, dat corrigeren ze wel en dan bestel ik alsnog.
Maar het bleef foutgaan dus toen de 'help'-desk maar gebeld. Die konden en wilden niks. heb me beroepen op foutje in de website- > dat kon niet; daarna wat formeler gesteld dat mij een legitieme aanbieding is gedaan, dat ik daar gebruik van wilde maken en of ze het voor me kon gaan regelen-> dat kon ook niet. Toen gevraagd of ze mnijn vraag dan doorkon spelen naar een 2e lijnsfunctionaris of iets dergelijks -> ja raadt het al ..... dat kon ook niet. Toen gevraagd of ik iemand anders kon spreken met meer bevoegdheid , wetskennis , mogelijkheden en dat ->->-> kon.... OOK niet... Ik begon ontertussen knap pissig te worden en heb het gesprek maar beeindigd....
Inmiddels een paar euro verder vanwege de 45 cent per klanten-'service?' gesprek en volkomen sjacherijning over vodafone. Dit is de laatste poging om enig oplossend vermogen bij vodafone te activeren, anders is het wat mij betreft klaar bij jullie.