Margo1958

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

usb modem

Mijn vodafoneK4510 USB Modem(dongel) verbind wel maar ik kan niet internetten op mijn laptop Ik ben al 2 weken aan het tobben en niemand heeft er een oplossing voor. Hij heeft het even gedaan , maar hij geeft nu steeds een rascode fout 770 aan
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hem te deinstalleren en vervolgens weer te installeren. Hierbij kun je de stappen doorlopen die beschreven staan op https://handleidingen.vodafone.nl/web
Tevens staan daar ook alle oplossingen betreft wel netwerk gevonden maar geen verbinding: https://handleidingen.vodafone.nl/web/vodafone-k4510-windows/troubleshooting/verbinding/er-is-een-ne...
Tevens kun je controleren of er een nieuwe software beschikbaar is via https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/internet/software-en-downloads.shtml
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hi Margo1958 , heb je nog wat aan de tips van Steven- gehad?

Margo1958
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nee niet echt hij blijft rascode fout 770 vermelden tevens blijk ik al door mijn 500mb heen te zijn ,terwijl de dongel het maar even heeft gedaan en toen heb ik alleen maar op marktplaats wat dingen zitten te bekijken , het lijkt mij stug dat dat zoveel mb,s verbruikt Dat zou dan een dure grap worden, dus ik stop er maar mee alle instellingen op mijn laptop staan goed dus ik weet het nu ook niet meer
Margo1958
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb alles gedaan maar hij blijft rascodefout 770 doorgeven
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Margo1958 in dat geval kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dit voor je doorzetten naar onze technische dienst zodat dit verder uitgezocht kan worden.
Margo1958
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat heb ik al 4 keer gedaan , maar die kunnen er niks mee en adviseren ze mij om terug naar de winkel te gaan . Daar ben ik dus ook al 4 keer geweest en de laatste keer werd ik gewoon weggestuurd met de mededeling dat het aan mijn laptop lag. Vandaar dat ik de moed nu maar op heb gegeven Ben nu al zoveel geld aan de dongel kwijt en hij doet het toch niet
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Margo1958, het is zeker jammer dat het niet opgelost lijkt te kunnen worden. Welke stappen zijn er al precies uitgevoerd?
Margo1958
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nieuw prepaid kaartje , andere inlog gegevens iets met live in plaats van com en dan deed de dongel wel verbinden. Maar ik krijg geen internet. Dus de laatste keer hebben we de laptop meegenomen naar de winkel en toen werd er gezegt dat het aan onze laptop ligt. Omdat de dongel wel verbinding maakt.
Anonymous
Niet van toepassing
En heb je de dongel ook bij verbindingen nu staan waar de Wi-Fi van de laptop etc wordt weergegeven?

Anonymous
Niet van toepassing
Het geen wat je nu ook kunt doen is de probleem oplosser op de eerder geplaatste link openen en starten:

Er is een netwerk gevonden, maar ik kan geen verbinding maken met internet

We vonden in ons systeem 2 mogelijke oplossingen voor je probleem.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Margo1958, is het nog gelukt met het advies van Steven?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic