Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Lumia 830 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb laatst een lumia 830 overgekocht, met vodafone simlock. Nu heb ik al jaren gewoon vodafone prepaid. Dus ik dacht ik laat mijn simkaartje even knippen van micro naar nano. dit ging niet d...

Valentijnsdag Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/4m3cuZondag 14 februari is het weer zover!Dan is het Valentijnsdag, de dag van de liefde Er worden bloemetjes gegeven, kaartjes verstuurd, men gaat lekker uit eten samen en er worden...

contacten Alleen-lezen Onopgelost

hallo mijn telefoon is gecrasht nu weer naar fabriek instellingen gezet maar al me contacten kwijt dacht dat ik een back up had niet dus kan ik mijn contacten nog terug krijgen? of ben ik gewoon de sj...

Samsung S6 cashback Alleen-lezen Onopgelost

Op 31 juli heb ik online mijn vodafone abonnement verlengd op vodafone.nl in combinatie met een Samsung S6. Ik deed dit omdat er in de online store een korting werd aangeboden, middels een cashback ac...

Ziggo en Vodafone zijn van plan hun bedrijven samen te voegen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/67m4oVandaag is aangekondigd dat Ziggo en Vodafone Nederland het voornemen hebben met elkaar verder te willen in een joint venture: een samenvoeging of fusie van de Nederlandse activ...

Marc door Oud Community Moderator

Levering LG G4? Alleen-lezen Onopgelost

13 Januari de LG G4 besteld (icm met een verlenging van mijn abbonnement) waarvan reeds tot 29 februari een actie loopt.... was toen op voorraad, besteld. Helaas uw levering is vertraagd! (5 werkdagen...

1234 Alleen-lezen Onopgelost

.

Marc door Oud Community Moderator

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb sinds vandaag geen mobiele netwerk meer op mijn telefoon. Ook is het voor mij niet mogelijk om te bellen, dus naar klantenservice kan ik ook niet bellen. Ik heb een erg druk leve...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen