Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,729Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

iPhone 4S Alleen-lezen Onopgelost

Is het al mogelijk om de iPhone 4S te reserveren? Mijn contract loopt half november af.

Telefoon Geblokkeerd!?!?! Alleen-lezen Onopgelost

Ten eerste wil ik zeggen:JULLIE KLANTENSERVICE IS ECHT CRACK.Ik moet zelf maar uitvinden waarom mijn telefoon plotseling is afgesloten, geen smsje, geen email, niks gehoord dat het ging gebeuren. Blij...

Systeemklok Vodafone op hol geslagen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal weken? is de systeemklok van de Vodafone servers op hol geslagen. Het verschil met de Apple server bedraagt momenteel ±3,38 minuten. Dit betekent te laat komen voor een trein/vliegtui...

Melding: ' Geen simkaart' Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik krijg de laatste tijd steeds meer de melding "geen simkaart" links boven op mijn iPhone 4 met een Vodafone 275 abo.Als ik mijn telefoon helemaal uit zet en opnieuw opstart, is het probleem m...

Superdeal Galaxy Gio Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kijk zo net even op www.superdeal.nl en zie hier een heel aantrekkelijke aanbieding. Galaxy Gio abbonement voor amper 12 euro per maand. Nu zie ik ook dat ik dit via internet 'moet' bestelle...

Internet doet het niet? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, 2 Dagen geleden heb ik een Vodafone blox gekocht voor internet. (200mb voor 1 maand)Alleen het internet werkt niet... Twitter etc.Bij Twitter krijg ik elke keer deze fout: You are curr...

probleem blackberry enterprise service Alleen-lezen Opgelost

ik heb 3 dagen geleden de torch 9860 gekocht in de vodafone winkel 2 dagen kunnen pingen en nu valt alles uit als ik bij service status kijk staat er geen blackberry enterprise service wat moet ik daa...

Geen voorziening voor SIM:2 ? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb al jaren een prepaid sim van Vodafone. Deze is ook gewoon actief in gebruik dus er wordt regelmatig opgewaardeerd ed. Laatst had ik voor mijn blackberry opgewaardeerd en een internetblox a...

Internet Op Reis Dagbundel Uitleg! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Forum Gebruikers, Om meer duidelijkheid te verschaffen over de Internet Op Reis Dagbundel, is dit topic aangemaakt. Doel is om jullie meer duidelijkheid te verschaffen over deze bundel. 1. Inter...

gebruik Whatsap niet gratis? Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik de app whatsap. Je zou dan gratis berichten kunnen sturen naar ander whatsap gebruikers. Als ik mijn rekening bekijk lijkt het erop dat Vodafone deze berichten toch als SMS ziet . Zolang je...

wil door Gedreven Meedenker

Sony Ericsson C902 Service provider codes Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Onlangs heb ik van marktplaats een SE C902 gekocht met daarin vermeld dat het toestel simlockvrij was.Na het pakketje binnen te hebben gekregen heb ik geconstateerd dat deze gsm niet simloc...

BB 8520 Alleen-lezen Onopgelost

HOI IK HEB BIJNA EEN JAAR EEN BB EN NOOIT PROBLEMEN GEHAD EN OOK AL VAAK OPGEWAARDEERD MET BB BLOX EN NU INEENS HEB IK PROBLEMEN ZOALS ONGEINDIFICEERDE ABONNEMENTHOUDER EN BIJ SMS NETWERK BUITEN BEDRI...

Ras 635 Error Bij Maken Van Verbinding Met Usb Modem Op Laptop Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag heb ik middels een USB-stick van vodafone internet op me laptop. Althans dat dacht ik, installatie gaat goed, echter op het moment dat ik een verbinding maak, krijg ik telkens de foutmel...

storing internet verbinding? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 dagen dat ik helemaal niks meer kan met internet. Ik heb internet blox voor smartphones die het normaal dus altijd zou moeten doen. Maar de afgelopen 2 dagen doet ie helemaal niks meer,...

Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Is het al mogelijk de nieuwe (waarschijnlijk in september te lanceren) I-phone 5 te reserveren ? Gr,Don

vodafone mobiel breedband ras-foutcode 770 Alleen-lezen Onopgelost

met verbinden geeft hij een foutcode ras-foutcode 770 ,hiervoor nog geen last van gehad.weet geen oplossingen meer . mvg jordy

Samsung galaxy ace gingerbread? Alleen-lezen Onopgelost

Nou ik heb mn galaxy ace al een maand of vijf en ik wil hem graag updaten.ik heb best wel lang gezocht maar kon niks goeds vinden en aan gezien ik bij vodafone zit leek het me nu beter om het aan jull...

Tijdens bellen valt verbinding weg Alleen-lezen Onopgelost

Als ik bel of gebeld wordt op mijn HTCdesire valt de verbinding na een tijdje weg (soms 1 minuut soms 5 minuten) iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen