Hi @Laurenzo01, welkom hier.
Ik zie dat je op 27 juli de prepaid Unlimited bundel voor 7 dagen hebt geactiveerd. Na het activeren van deze bundel was er nog een tegoed van € 16. De bundel is dus toegevoegd, maar opvallend is dat er op 2 augustus kosten zijn gemaakt voor mobiele data. De oorzaak hiervan heeft te maken met de Fair Use Policy van het datagebruik in de EU. Het limiet van de Fair Use Policy in de EU is overschreden bij de Unlimited bundel, waardoor deze kosten zijn gemaakt en je beltegoed er doorheen is gevlogen. Vanwege de AVG kunnen we niet zien waar deze data voor is gebruikt, behalve dat er data is gebruikt. Vervolgens heb je op 2 augustus nog € 20,- opgewaardeerd. Ook dit bedrag is opgegaan door mobiele data, doordat je een nieuwe bundel nog niet kon activeren. Op 3 augustus is er nogmaals € 20,- opgewaardeerd en heb je een nieuwe bundel kunnen activeren. Op dit moment staat er dan ook nog € 6 op je account. Ik snap dat je dit niet hebt zien aankomen en om die reden heb ik dan ook uit coulance €35 beltegoed bijgeschreven op je account.