Beste energieboy,
ik heb nu al 4 medewerkers gesproken die iedere keer een ander antwoord hebben, dus ik vind het allemaal beetje vaag in elkaar zitten, en nee ik nog steeds geen antwoord wanneer het bedrag wordt terug betaalt en wanneer het wordt opgelost
En ik vind persoonlijk niet dat ik zolang moet wachten wat ik teveel betaalt heb en niet klopt nog niet terug heb gestort gekregen de fout ligt niet bij mij. Ik vind het ook heel raar dat ik me reking zelf heb moeten checken dat
deze veel te hoog is en in deze 14 werkdagen intussen nooit een mail heb gehad dat er wat fout is gegaan bij Vodafone. Dus komt het bij mij een beetje over als ik hier zelf geen actie in had genomen ik dit geld niet terug had gezien.
En aangezien ik al 5 keer heb gebeld over dit probleem.
en ook al 5 keer heb gevraagd of zij mij een mail ter bevestiging kunnen sturen dat ze met het probleem wat ik heb bezig zijn ter bevestiging kunnen sturen.
doe ik het nu maar hier misschien helpt het.