Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 995Oplossingen
  • 1,325Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dekking Korenbrugstraat 's-Hertogenbosch centrum Alleen-lezen Opgelost

Al geruime tijd is de mobiele ontvangst op Postcode 5211 EG nummer 7-9 erg slecht.Dit is een klein straatje met druk bezochte terrassen en kroegen in de historische Uilenburg in 's-Hertogenbosch. Binn...

Netwerk Alleen-lezen Opgelost

Sinds woensdag netwerkproblemen. Internet werkt zeer traag. En bij al onze mobiele telefoons, HTC, Apple en huawei, dus geen toestel mankement. We hebben wel red together. En in app staat bij storinge...

Paddy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen enkele reactie op mijn klachten! Alleen-lezen Opgelost

In april heb ik contact gehad met Lorenzo van afdeling verkoop Vodafone. Op zich een fijn gesprek, wilde wat informatie over Red Together. Verderop in het gesprek wilde hij graag de deal rond maken, m...

Basel73 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

blox uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Halloik heb sinds afgelopen week mijn abonnement laten verlengen met toestel, dit is nu een Red Together geworden.aldus de medewerker in de winkel als de dame aan de telefoon adviseerde mij om de extr...

Roest30 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei en ipad, waar blijft de ipad Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter heeft gekocht een Huawei en zou hier ook een ipad, bij krijgen. Contact met Huawei gehad, en ook al met Vodafone, maar op een of andere manier wordt er info gemist. waar blijft de iPad. W...

M Blom door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft gegevens online staanTopicGeplaatst door: M Blom

Energieboy door Super Expert
  • 9792 Topics
  • 3081 Oplossingen
  • 2206 Likes

mijn besteling. en mijn klantennummer Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een abone besteld. samaung s10plus 512gb met essential 10g per maand. ik wil weten waneer ik mijn toestel krijg. en ik wil mijn klantennummer hebben. om mijn vodafone met mijn zigo te kunnen ko...

Rouzbeh door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IoT simkaarten Alleen-lezen Opgelost

Hoi!Ik heb al eerder een contact formulier ingevuld maar helaas nog geen reactie gehad. Ik heb zelf al een IoT-module maar ben nog opzoek naar simkaarten. Waar kan ik simkaarten van jullie bestellen? ...

Tessa123 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beeldscherm defect Alleen-lezen Opgelost

Heb een scheur in m'n beeldscherm ondanks dat ik een extra beschermlaag heb gekocht. Heb ik nog garantie?

adamned67 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart niet geregistreerd en nog geen oplossing Alleen-lezen Onopgelost

Het lijkt me tijd om een eigen topic te starten, want nu voeg ik steeds iets toe aan het topic dat begonnen is door iemand die het niet eens was met een afschrijving van zijn rekening. Daarom de laats...

Hyfija door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Contract Documentation Alleen-lezen Opgelost

Hello - I am an international student arriving in the netherlands in September. I am looking to get a list of the documents I need to provide in order to take out a contract (sim only - one year - red...

nummer na overlijden Alleen-lezen Opgelost

Ik vind het respectloos dat Vodafone een 06 nummer van iemand die nog geen jaar is overleden opnieuw uitgeeft. dit terwijl mij is verteld dat dat niet zou gebeuren. Iemand ervaring mee?

Mariodv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WANNEER ROLT E-SIM UIT? Alleen-lezen Opgelost

Titel zegt genoeg! Vodafone, NEEM DIT SERIEUS en rol aub de e-Sim uit.

Nalan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phone Medic Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen...Ongetwijfeld al eerder ter sprake gekomen, maar bij mij ook €5.00 afgeschreven door PhoneMedic. Wat is dit voor onzin en oplichterij!! Bij elk abbo heb je een bedenk tijd. Ik weet niet ...

RexB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Adres van klant staat online!TopicGeplaatst door: Ageethe

Energieboy door Super Expert
  • 9792 Topics
  • 3081 Oplossingen
  • 2206 Likes

telefoon Alleen-lezen Opgelost

ik ben *privégegevens verwijderd door moderator* heeft mijn vader vodaffone besteld bij jullie

telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

Waar vind ik het telefoonnummer van mijn toestel? Nieuw gekocht + simkaart van vodaphone. (prepaid)

Levering Huawei p30 pro 128gb black Alleen-lezen Opgelost

Wanneer gaat dit toestel uitgeleverd worden? Gisteren bevestigd dat ze vandaag werden uitgeleverd aan de postnl maar vandaag alleen een sumier bericht over vertraagde levering.

bertdtc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

phone medic Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Ik kreeg rond half 12 één bericht dat ik geabonneerd ben op phone medic. Zelf nog nooit van gehoord heb het natuurlijk meteen opgezegd op payinfo. Ik heb gebeld naar vodafone maar krijg te...

Eddie12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ineens veel mb s verbruikt Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het dat ik ineens op een zaterdag morgen thuis met wifi, 322 mb verbruik. Mijn normale gebruik is nog geen 60 mb per dag als ik ben werken en daar is geen wifi. Ik snap er helemaal niks van, h...

Tonnie 63 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen