jbbqbode

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

terugbetaling toestel & einddatum abonnement

Al meerdere malen gebeld met de klantenservice. Ik heb mijn toestel (iPhone 15) terug gestuurd en daarmee ook mijn abonnement geannuleerd. Op 11 dec heb ik een credit nota ontvangen voor het terugsturen van het toestel, echter heb ik tot op heden nog geen bedrag retour mogen ontvangen van Vodafone en dit zou binnen 10 werkdagen geregeld zijn. Inmiddels is het 3-1 en ik heb nog niks ontvangen! 

Daarnaast staan er twee abonnementen in My Vodafone, dit klopt ook niet, want die ene is geannuleerd. En de einddatum staat ergens in 2025, dat klopt ook niet, omdat mijn abonnement geannuleerd is.

Ik ben het wel echt zat aan het worden en verwacht dat dit zsm wordt gecorrigeerd/terugbetaald. Een extra vergoeding vanuit Vodafone zou hierbij wel terecht zijn.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12323Posts
  • 3568Oplossingen
  • 3208Likes

Hoi @jbbqbode 
Erg vervelend dat je My Vodafone informatie niet klopt en dat je nog geen geld hebt ontvangen van Vodafone voor het terug sturen van je toestel. Als Vodafone aangeeft dat ze het binnen 10 werkdagen terug storten dan mag je er wel vanuit gaan dat ze dit doen. Hoe het in elkaar zit en waarom je het geld nog niet hebt ontvangen kan ik je niet zeggen, ik ben niet werkzaam bij Vodafone. Gelukkig zijn er wel medewerkers van Vodafone online aanwezig om met je mee te kijken wat er nu aan de hand is. Heb nog even geduld, zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze reageren. Ik verwacht dat @Cecilia je gaat helpen 😊.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3631Posts
  • 1106Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @jbbqbode, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je de eenmalige kosten voor het toestel zo snel mogelijk retour wilt hebben. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad terug dat de order is gecancelled en je het toestel netjes hebt geretourneerd. De eenmalige kosten hiervan zijn alleen nog niet naar jou gerestitueerd. Dit is niet iets wat ik direct voor je kan regelen, maar waar een andere afdeling aan te pas moet komen. Om die reden heb ik dan ook specifiek een case aangemaakt wat betreft het restitueren van de toestelkosten. Dit betreft case 13147707. Je zult spoedig bericht hiervan krijgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic