Hoi
PZeeman Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is natuurlijk wel heel vervelend. Is er eindelijk een goede app, met zelfs nog van de week een update voor iPhone, dus ik verwacht ook van Android. Je zou de app eens kunnen verwijderen en dan opnieuw inloggen. Even kijken of dat dan wel weer werkt en of je dan de juiste info krijgt.
Lukt het dan nog niet dan kan je het beste in de app naar Tegoed gaan en daar rechts bovenin beeld klikken op 24/7 en dan naar feedback. Daar kan je aangeven dat je Tegoed niet klopt en dan komt het op de juiste afdeling en die kunnen dan gelijk actie ondernemen.
Zojuist kijk ik in mijn app en merk op dat ik helemaal geen info krijg te zien. Bij mij staat er: OEPS, dat gaat niet goed.... Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het later nog een keer.
Dus ik denk dat er misschien een storing is en dat meer mensen er last van hebben. Je zou dus ook even een dag kunnen wachten voor je alles eraf gooit en opnieuw inlogt. Dus ik verwacht een storing
🙂