Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 8,876Oplossingen
  • 24.7KDiscussies
  • 69.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

S8 plus Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij uitleggen dat voor een vaste klant deze s8 2 euro per maand duurder is bij het verlengen bij Vodafone dan dat je hem opnieuw besteld bij belsimpel met zelfde abbonomentErg vreemd.. denk...

Nexus telefoons verkrijgbaar bij Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Zijn de Nexus telefoons verkrijgbaar via de Vodafone winkels? Ik zie ze niet in de webshop, maar vraag me af of ze wel te bestellen zijn in de winkel.

JayDoh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement afsluiten Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Simpele vraag; ik wil graag klant worden, maar zit momenteel nog ergens anders. Kopen jullie deze contracten ook af of overnemen? gr. Frank

Overstappen met verlengen naar een simonly abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb een vodafone red abonnement met toestel wat ik over een week kan verlengen (4 maanden voor einde contract) Nu wil ik verlengen naar simonly omdat ik geen nieuw toestel nodig heb. Mijn vraa...

puschkin1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My vodafone email verkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeerde net een my vodafone account aan te maken. Maar heb net het verkeerde email adres ingevuld. Nu lukt het niet meer om een nieuw account aan te maken. Kunnen jullie mij helpen.

bonitak door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kapotte Gsm Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn gsm is stuk.... Is het mogelijk om nu al te verlengen? Het contract loopt tot 15 augustus 2017, eigenlijk nog net niet binnen de 4 maanden dus... En wat zou het eventueel kosten indien dit...

bieke2004 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blox werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Op 27 maart heb ik de 1gb internet blox aangezet en kreeg een smsje dat de blox is toegevoegd. Echter kom ik er nu achter dat ik al een paar dagen per dag betaal ipv dat hij de blox gebruikt.

Klaasa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail aanzetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn voicemail niet aanzetten! Als ik bel met 1233 krijg ik een engelstalige mevrouw te horen: "welcome to vodafone voicemail, you are not proficient for vodafone voicemail". Meer kan ik er nie...

Xeyare door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement acties Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik kreeg laatst in de My Vodafone app te zien, dat nu standaard (Omdat ik Ziggo klant ook ben) mijn data verdubbeld word. En dat we zenderpakketten gratis gaan krijgen.In de winkel werd gezegd dat...

Sandor1 door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe abbo met nummerbehoud, welke provider moet ik opgeven? Alleen-lezen Onopgelost

Hey hoi, ik wil een abbo afsluiten bij jullie, waarbij ik een telefoonnummer wil behouden. Het betrefd een nummer die nu nog bij een Vectone mobile prepaid hoord (sim serial begint met 893106...), all...

TIJDELIJK? 50% korting? Alleen-lezen Onopgelost

Is de korting die je nu tijdelijk kan krijgen voor je hele 2-jarige abbonement? dat je gewoon echt 2 jaar lang het zelfde bedrag moet betalen? of veranderd dat op den duur...

Kimo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pre orderen voor verleng datum? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik heb een vraagje. 20 april mag ik mijn abbonement verlengen, en nu heb ik de S8+ op het oog. Hoewel ik pas 20 april mag verlengen, kan ik hem pre orderen? Hij zou dan 1 dag voor mijn officiele...

Android 7 voor de S6 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Ik zit al maanden te wachten op de update naar nougat. 9 maart kwam het bericht dat Vodafone deze ging uitrollen voor de s6 en de s6 edge....maar het is inmiddels 27 maart en ik heb hem n...

Verschil privé nummer en onbekend Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, als een bedrijf of call center me belt krijg ik altijd 'privénummer' te zien, maar vandaag kreeg ik voor het eerst dat er 'onbekend' staat. Toen ik de telefoon opnam was het stil en stond er 'g...

Robbb64 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy A5 laad niet op Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de tweede week van januari heb ik een Samsung Galaxy A5 (2016) welke ik bij mijn abbonement kreeg. Deze laad sinds twee weken regelmatig niet meer op. De input van de telefoon herkent de kabel n...

mvanzon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connector van oplader stuk? Alleen-lezen Onopgelost

Out of the blue ging de connector van de oplader gisteravond niet meer in mijn Samsung S5 Neo. HIj gaat er wel in, maar blijft niet vast zitten. En laad dus ook niet op. Oogschijnlijk kan ik niks vree...

Friso door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Systeemwerkzaamheden in nacht van 12 april op 13 april Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/jw8otIn de nacht van woensdag 12 april op donderdag 13 april zullen er werkzaamheden plaatsvinden aan ons klantensysteem. Om dit goed te laten verlopen zullen verschillende systemen ...

Serkan VF door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 240 Oplossingen
  • 731 Likes

Systeemwerkzaamheden in nacht van 3 april op 4 april Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/iwvueIn de nacht van maandag 3 april op dinsdag 4 april zal er een hardware upgrade plaatsvinden binnen Vodafone. Om dit goed te laten verlopen zullen verschillende systemen (gedeelt...

Sietske VF door Oud Vodafone Moderator
  • 1394 Topics
  • 50 Oplossingen
  • 59 Likes

overhevelen ongebruikte mb of gb naar volgende maand Alleen-lezen Opgelost

Sinds enige tijd ben ik i - phonegebruiker. Wat mij bijzonder irriteert is dat aan het eind van de maand de ongbruikte mb's van de 1 GB in mijn bundel (abonnement) zonder meer verdwijnen in het grote ...

broek door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvangst internet en netwerk in station Delft Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enige weken is de nieuwe spoortunnel & station in Delft geopend. Al diverse malen gebruik gemaakt van de tunnel, station en stationshal. Wat mij opvalt dat er totaal geen bereik is in de tunnel ...

bonuskaart door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Top 10 verbeterinitiatieven Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/pfad7 Hoe kunnen we jou in de toekomst nog sneller en beter van dienst zijn? Met deze vraag in ons achterhoofd zijn we flink aan de slag gegaan. Jullie geven ons continue veel feedba...

Sharon VF door Community Developer
  • 3516 Topics
  • 207 Oplossingen
  • 420 Likes

Abonnement opzeggen mogelijk? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben verhuisd naar het buitenland en heb mijn abonnement on hold gezet.Dit kon maximaal voor 9 maanden. Ik wist op dat moment niet wanneer ik terug zou komen.Ik zit nog steeds in het buitenla...

MDAgaatsz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik ben vorige week bij Vodafone gekomen, en ben overgestapt vanaf T-Mobile met nummerbehoud. Mijn abonnement van T-Mobile loopt nog tot 17 mei, maar ik kon al wel mijn Vodafone simkaart gebruike...

Meer inzicht in verbruik pre-paid Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik zien waar het prepaid tegoed aan is op gegaan? Het lijkt me fair om te kunnen zien voor hoeveel minuten/mb's ik heb betaald en of dat allemaal wel correct is. Waar vind ik deze functie?

RH1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

4g wifi bellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo sinds vandaag overgedaan naar Vodafone. Nu is mijn ontvangst thuis zeer slecht en wil ik gebruik maken van WiFi bellen. Echter blijft die vragen om de aanbiedersupdate maar doet die niet de upda...

Pascall_1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WiFi op iPhone 6 doet het niet?? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds ongeveer 2 weken doet thuis de WiFi op mijn iPhone 6 het niet meer. Op mijn moeders en zusjes telefoon werkt de WiFi prima en op de computer en iPad ook. Op school en bij vrienden thuis we...

Android 7 voor de S7 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb gisteren mijn nieuwe toestel opgehaald, een Galaxy S7 en tot mijn verbazing was er geen update naar 7.0. Familieleden die hetzelfde toestel hebben bij andere providers, hebben sinds begi...

kathydottir door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

iPhone opladen met Samsung stekker Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb een vraag: kan het schadelijk zijn voor de batterij van de iPhone om hem op te laden met een stekker van een Samsung?Alvast bedankt,Jeffrey

Update files Samsung Galaxy S7 Edge Nougat 7.0 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de originele VDF G935FVFG1DQBT files nodig om mijn telefoon te updaten naar Nougat 7.0. Er stond sinds vorig jaar een beta versie op mijn telefoon en die houdt nu de echte update tegen. Terugze...

Plukje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo en Vitens beschikken over mijn nummer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vandaag werd ik gebeld door Ziggo op mijn mobiele nummer met betrekking tot een overboeking van mijn vader. Enigszins verward door het onderwerp duurde het gesprek niet heel erg lang en vergat ...

narcswark door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen