PZeeman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tegoed red together in app

In de app blijft het tegoed o 160GB staan. Laatste update 1-7. Hoe kan het dat ik niet het juiste tegoed zie hier. Als ik op de computer inlog op my vodafone, zie ik wel het huidige tegoed.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi PZeeman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk wel heel vervelend. Is er eindelijk een goede app, met zelfs nog van de week een update voor iPhone, dus ik verwacht ook van Android. Je zou de app eens kunnen verwijderen en dan opnieuw inloggen. Even kijken of dat dan wel weer werkt en of je dan de juiste info krijgt.

Lukt het dan nog niet dan kan je het beste in de app naar Tegoed gaan en daar rechts bovenin beeld klikken op 24/7 en dan naar feedback. Daar kan je aangeven dat je Tegoed niet klopt en dan komt het op de juiste afdeling en die kunnen dan gelijk actie ondernemen.

Zojuist kijk ik in mijn app en merk op dat ik helemaal geen info krijg te zien. Bij mij staat er: OEPS, dat gaat niet goed.... Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het later nog een keer.

Dus ik denk dat er misschien een storing is en dat meer mensen er last van hebben. Je zou dus ook even een dag kunnen wachten voor je alles eraf gooit en opnieuw inlogt. Dus ik verwacht een storing 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi PZeeman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk wel heel vervelend. Is er eindelijk een goede app, met zelfs nog van de week een update voor iPhone, dus ik verwacht ook van Android. Je zou de app eens kunnen verwijderen en dan opnieuw inloggen. Even kijken of dat dan wel weer werkt en of je dan de juiste info krijgt.

Lukt het dan nog niet dan kan je het beste in de app naar Tegoed gaan en daar rechts bovenin beeld klikken op 24/7 en dan naar feedback. Daar kan je aangeven dat je Tegoed niet klopt en dan komt het op de juiste afdeling en die kunnen dan gelijk actie ondernemen.

Zojuist kijk ik in mijn app en merk op dat ik helemaal geen info krijg te zien. Bij mij staat er: OEPS, dat gaat niet goed.... Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het later nog een keer.

Dus ik denk dat er misschien een storing is en dat meer mensen er last van hebben. Je zou dus ook even een dag kunnen wachten voor je alles eraf gooit en opnieuw inlogt. Dus ik verwacht een storing 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het tegoed inmiddels bijgewerkt PZeeman?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hier werkt de app inmiddels weer ?
Hoop bij PZeeman nu ook weer.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Werkt het bij jou ook weer PZeeman?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic