Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,311Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Nog niet afgemeld bij ben Alleen-lezen Opgelost

HalloIk heb sinds 27 juni een abonnement bij jullieEn ging er vanuit dat dit bij Ben dan werd stop gezetMaar helaas is er iets fout gegaanMijn abonnement bij jullie heb ik geregeld en is op mijn naam ...

Bloemen50 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen naar T-Mobile Alleen-lezen Opgelost

Ik wil overstappen naar T-Mobile. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en de dag dat het nummerbehoud plaatsvindt is 20 november. Dan betaal ik dus dubbele kosten voor 3 maanden. Nu is mijn vraag of ik mij...

Gebeld worden vanuit India Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoiAls iemand mij op mijn mobiel belt vanuit India, zijn er dan kosten voor mij ook?

Grotemiep door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen Nieuwsbrief meer Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik nergens de link vinden op de website van Vodafone om me af te melden van die onzinnige doordrammende nieuwsbrief over ziggo koppeling. Wel in de mail zetten met een link om je af te meld...

In Duitsland roamen via T-Mobile (naar Vodafone zakelijk) Alleen-lezen Onopgelost

Voor werk ben ik regelmatig in Duitsland (Zell/Mosel, PLZ 56856). Vodafone heeft daar (als ik heel veel geluk heb) alleen GPRS dekking, maar er is stralende 4G dekking van T-Mobile. Helaas krijg ik al...

Emailadres voor contractoverdracht Alleen-lezen Opgelost

Wat is het emailadres van vodafone waar ik een overdrachtsformulier naar kan verzenden

Miranda12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 9 augustus 2018 een bestelling gedaan voor een SIM only met nummerbehoud van mijn t-mobile prepaid, dit zou ingaan de 16e augustusNu zijn hier al problemen bij gekomen; ik heb nooit een SIM kaa...

AmberNl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Status van je bestelling, verkeerde gegevens Alleen-lezen Onopgelost

Dag, binnenkort wordt mijn nummer van tele2 omgezet naar (Ziggo) / Vodafone. Bij "Status van je bestelling" staan verkeerde gegevens. Ik heb gebeld naar 0800-0560 maar daar kom ik niet verder mee omda...

s9 niet simlock vrij Alleen-lezen Onopgelost

ik heb pas een een nieuwe s9 gekocht bij jullie. alleen nu ben ik in thailand en blijkt die simlockvrij te zijn. ik heb een netwerkcode nodig. me oude s7 deed het wel. Kan ik die ocde krijgen om alsno...

Internet Dubrovnik Alleen-lezen Opgelost

Klopt het dat er soms extra kosten worden gerekend als je internet gebruikt in Dubrovnik, Kroatië?

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Volgens mij is dit SPAM RECLAME ???TopicGeplaatst door: Serkan

Energieboy door Super Expert
  • 9449 Topics
  • 2997 Oplossingen
  • 2107 Likes

Hoe verwijder ik mijn eerste mobiele nummer in de my Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een extra mobielnummer toegevoegd in de my Vodafone app, maar de gegevens hiervan zijn niet zichtbaar. Ik moet eerst mijn account verwijderen uit de app, maar hoe doe ik dat?

Yolé door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte tot geen verbinding in Spanje Alleen-lezen Onopgelost

Het bereik in Pals, Spanje is redelijk. Heb regelmatig dat de indicator vol bereik aangeeft. Helaas is het meestal zo goed als onmogelijk om internet te gebruiken. De meest simpele dingen, zoals inlog...

JV69 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestellingen meerdere keren geannuleerd Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Kunnen jullie mij de reden vertellen waarom bestelling 285019386 geannuleerd is? Heb dit ook via de telefoon geprobeerd maar de 3 collega's konden geen uitsluitsel geven en bleven mij door...

Update s9+ Alleen-lezen Opgelost

Hoi wanneer komt de firmware van de maand augustus voor de s9 s9+ unbranded is er al bij sammobile maar branded nog niet

redo2015 door Stamgast
  • 67 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 18 Likes

Samsung S8 Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik,zie de mogelijkheid om een abonnement af te sluiten met een Sam sung S8. Wat is het interne geheugen van deze S8? 32GB of 64GB. Of iets anders? Ik zie dat er nl niet bij staan op de site. Ho...

Buitenland email niet synchroniseren. Alleen-lezen Opgelost

Email wilt niet meer synchroniseren. Zit nu in het buitenland (Kos) maar mijn man en ik hebben er alle twee last van. We hebben alle twee een Samsung.

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik zien wanneer je contract afloopt gr eddy

Red Together data verdelen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag, nu na bijna 2 uur bellen, en vele keren doorverbonden te worden, in de hold gezet te worden, graag een oplossing willen hoe ik de 80Gb kan verdelen. De mensen aan de telefoon van Vodafon...

plurex100 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen WiFi Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit nu in Chicago en wil graag WiFi ontvangen. Dit lukt niet omdat ik de volgende melding krijg. Zie foto met tekst gegevensroaming. Hoe kan dit verholpen worden?

Ingekrupe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen