Marian3105

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing

hallo,
we hebben 4 mobiele telefoonaansluitingen al de hele dag kunnen we niet gebeld worden of bellen. Dit is uitermate vervelend ivm noodgevallen. Er wordt ook aangegeven dat er in mijn regio geen storing is wat kan het dan zijn.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan verschillende redenen hebben waardoor er geen service os op de toestellen. Denk hierbij aan een openstaande rekening.
Helaas kunnen wij je vanuit hier daarmee niet verder helpen en moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen in verband met de privacy van de klanten.
Het kan tevens ook zo zijn dat de vliegtuig modus aanstaat, of niet storen aan staat of de instellingen niet correct staan. Maar aangezien het 4 telefoons zijn lijkt het mij sterk.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Topic: Lees mij als je niet kunt bellen, sms-en of mobiel internetten.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-Netwerk/Lees-mij-als-je-niet-kunt-internetten-bellen-of-sms-en/td-p/...

Lees dat topic in zijn geheel door. Waarschijnlijk is het in jouw kwestie toch een storing. Of werkzaamheden aan de dichtsbijzijnde Zendmast.

Verder kan niemand jou verder helpen via dit openbare Forum. Wij kunnen geen storingen verhelpen.

Succes!

Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic