DV88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen antwoord op email (verstuurd op 26 augustus j.l.)

Op 26 augustus j.l. heb ik via de mail (contactformulier Vodafone-website) een vraag gesteld. Tot op heden is deze mail nog steeds niet beantwoord. Ik heb meerdere malen contact gezocht met Vodafone, maar dat heeft helaas niets geholpen. De volgende opties heb ik geprobeerd:

  • Enkele emails nagezonden. Resultaat: Geen reactie.
  • Privé-bericht via Facebook. Resultaat: De melding dat ik uitsluitend op verzoek een privébericht mag sturen.
  • Melding op Facebook-pagina Vodafone NL. Resultaat: De mededeling dat mijn feedback zo snel mogelijk behandeld zal worden.
  • Twitterbericht naar Vodafone Nederland. Resultaat: Geen reactie.
  • (Eerder) bericht op dit Forum: Advies om via andere wegen contact te zoeken.
  • Vodafone-Chat. Resultaat: Ze kunnen me niet verder helpen omdat ze mijn vraag niet in kunnen zien.
Daarom nogmaals mijn vraag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Vodafone mijn mail oppakt. De voorgeschreven termijn is tien werkdagen. Inmiddels is al ruim vijf weken verstreken.

Het betreffende incidentnummer is: 150826-001938


2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad wel erg lang dat een email open staat. Echter raad ik aan om of via de chat of telefonisch contact op te nemen. Mijn collega's van deze afdeling kunnen u verder helpen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
DV88 het kan momenteel vanwege de drukte iets langer duren voordat je reactie krijgt op je e-mail. Je kunt met je vraag echter ook terecht op onze openbare Facebook pagina of op Twitter. Als er gegevens nodig zijn dan vragen we om een privébericht. Je krijgt dan altijd een reactie. Wanneer je een reactie op je e-mail krijgt kunnen we van tevoren niet zeggen, maar je kunt de vraag ook direct via een van de andere kanalen stellen. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic