Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement toevoegen my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Als ik mijn abonnement wil toevoegen op "my Vodafone", dan krijg ik een code via de SMS op dat nummer. Als ik dan die code invul, dan krijg ik de melding dat het mobiele nummer niet bekend is.Terwijl ...

Lemmers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s5 beelscherm kapot. Alleen-lezen Onopgelost

Het beeldscherm van mijn s5 is kapot (door een val van het balkon af)Ik heb hem verzekerd dus als het goed is wordt/is die nu gemaakt.alleen nu zag ik het volgende bij de status staan: Servicehandelin...

Voicemail werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

hallo, Ik wil mijn voicemail instellen, maar deze doet het niet. Bellen naar 12331 werkt niet en op de website ligt de site eruit. Wanneer wordt dit opgelost? Groeten,

driek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Databundel buitenland op ander netwerk Alleen-lezen Onopgelost

HoiMomenteel bevind ik mij in Duitsland en daar heb ik op locatie eeg slecht bereik met Vodafone DE. Nu kan ik verbinden met Telecom.de en daar kan ik ook verbinden via het E of 3G netwerk. Nu heb ik ...

Cjib door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbinding valt zomaar weg Alleen-lezen Onopgelost

Tijdens gesprekken valt de verbinding spontaan weg al meerdere malen Vodafone erop aangesproken die maken een case aan en daarna hoor je niets meer kortom net een nieuw abonnement afgesloten en geen b...

bau door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhullende leveringstijden Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, jarenlang ben ik "klant" geweest bij Vodafone middels prepaid. Omdat ik moe werd van alle opmerkingen over mijn oude telefoon, heb ik besloten een Sony Experia Z3 Compact te bestellen ...

mvdgulik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet buiten bundel DRAMA Alleen-lezen Opgelost

Ik keek gisteren op mijn My Vodafone App had nog 200 MB.Vervolgens een smsje dat ik er al 102 euro overheen zit.....Ik heb zowel 1GB als 200 MB BLOX aangezet toen ik de melding kreeg van 80% verbruikt...

Dekking Vodafone in huis Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ben al jaren klant. Maar het laatste jaar is de dekking bij mij thuis erg slecht. Zowel mijn vriendin (ook Vodafone) en ik hebben amper belbereik thuis. Schommelt tusssen 1 streepje...

sparkly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Weinig tot geen bereik met samsung galaxy s5 mini Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 3 weken kan ik niet meer op 3/4g alleen 2g werkt nog maar.Maakt niet uit waar ik ben thuis of ergens anders. Als ik mijn telefoon op automatisch verbinden zet met 3/4g dan doet die het niet alle...

Haroldvk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud / Sim-wissel Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik heb vorige week van m'n werk een nieuwe telefoon gekregen, hier past m'n oude (mini-)simkaart niet in. Ik heb dus een nano-simkaart besteld, en vervolgens via het Prepaid naar prepaid n...

Jeroen987 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Samen met klanten bouwen aan de nieuwe My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Mag ik even een uitgebreide klacht indienen over het My Vodafone van de laatste maanden? Ik ben al sinds 2010 een Vodafone-gebruiker. Ik vier deze zomer mijn vijf-jarig jubileum en ben altijd zeer tev...

BeRei door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Buitenland blox niet meer aan- en uit te zetten in app Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan de buitenland blox' niet meer wijzigen via de app. Ik wil nog wel eens switchen tussen normaal en XL. Is dit aangepast? Of is dit een foutje in mijn profiel o.i.d.?

roelandth door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SignaalPlus werkzaamheden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De komende dagen vinden er werkzaamheden plaats aan ons netwerk. Hierdoor kun je tijdelijk geen gebruik maken van SignaaPlus. Om de impact van de werkzaamheden te beperken hebben we ervoor geko...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Kan Blox niet meer vinden, maar staat geloof ik nog wel aan Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerker, Ik kreeg net een bericht dat ik bijna door mijn internet heen zat (1 gb). Nu heb ik een blox van internet maximaal waardoor ik nog een paar gb extra heb. Nu kan ik nergens (...

mjoosse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Heb vandaag mijn nieuwe mobiel gekregen met nieuwe simkaart.Was verlenging abonnement.Nu op oude mobiel wel werkende simkaart en nieuwe nog niet.Heb het al geactiveerd via klantenservice. Als ik her v...

Blox 1GB niet te kiezen in Mijn Vodafoon Alleen-lezen Onopgelost

Dag,Op de vodafoon site:https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/extra-opties/blox/1-gb-blox.shtmlwordt een 1 gb blox aangeboden voor € 10,-.Aanzetten moet in "Mijn Vodafoon" maar daar kun je aller...

Dolkie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

levertijd Samsung S6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Bij het verlengen van mijn abonnement heb ik een Samsung S6 edge besteld op 28/4 heb ik een mail ontvangen dat het leveren van het toestel vertraad is en dat ik binnen 5 dagen meer informatie zou krij...

jonathab door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruik prepaid sim na terugkomst in Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik woon in het buitenland en kom binnenkort voor een paar weken naar Nederland. Ik heb nog een oude Vodafone prepaid sim en wil die tijdens mijn bezoek gebruiken. Hoe kom ik er achter of de sim...

Spoedwerkzaamheden regio Almelo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, In verband met spoedwerkzaamheden kun je mogelijk problemen ondervinden met de GSM & UMTS dekking in de regio Almelo. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd op:07-05-2015 10:00 - 14:00. Om een e-...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen