Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,129Oplossingen
  • 1,513Discussies
  • 74.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Video bellen werkt niet! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een camera die via een sip account kan bellen.Ik heb ook een sip account met mijn telefoon.Als beide keurig zijn aangemeld, kan ik wel via wifi video sip gebruiken, maar niet via het voda...

janvol door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone klantenservice komt belofte niet na. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 16 maart jongstleden heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Vodafone. Reden: een sms van vodafone: "je hebt 100% van je Web 2 GB maandbundel verbruikt. Vanaf nu geldt je bui...

eganl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Automatische incasso Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb een vraag of het mogelijk is om mijn automatische incasso datum van de 11e te verplaatsen rond de 26e.Is dit mogelijk??Met vriendelijke groet,Bjorn

Abbonement verlengen met nieuw toestel Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb sinds gister mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel (Iphone 6).Morgen wordt het toestel bezorgd. Het gaat om het Vodafone Red (24 maanden) abbonement.Toen ik het heb bes...

elzi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoonkosten buiten tegoed na verlengen van abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Begin deze maand heb ik mijn abonnement verlengd en in de eerste weken was er niks raars, maar nu kijk ik net naar mijn tegoed en zie ik ineens dat ik € 12,23 buiten mijn tegoed heb!Dit is onmo...

Patlieke door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Preview: Samsung Galaxy S6 & Galaxy S6 Edge Alleen-lezen Onopgelost

Samsung kondigt op 10 april zijn nieuwste toestel de Galaxy S6 en Edge versie aan in Nederland, ik had al en voorproefje van de Galaxy S6 en Galaxy S6 Edge en ben helemaal overtuigd! Zoals ik al eerde...

Multiwindow in lollypop Alleen-lezen Onopgelost

Hallo hebben meer mensen last van het probleem dat het multiwindow in lollypop niet te verplaatsen is? Hij stond eerst links bij mij en nu na de update naar lollypop rechts en krijg hem in geen mogeli...

Viper9 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Layout webpagina Alleen-lezen Onopgelost

Weten jullie dat er in dit mobiele tijdperk ook nog mensen zijn die op een laptop werken? Met een groot beeldscherm?Het forum is zo goed afgesteld op mobiel, dat het op een PC niet meer te lezen is.Of...

Marc_Zelf door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

blokkade af of niet? Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week is m'n abonnement geblokkeerd omdat ik de rekening van maart à 94,57 niet had betaald. als de betaling binnen was werd mn abonnement direct weer gedeblokkeerd. Ik heb vrijdag betaald en in...

Michielxx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abbonement, gelijk afgesloten Alleen-lezen Onopgelost

Beetje apart om mijn oude abonnement af te sluiten, voordat ik uberhaupt mijn nieuwe sim kaart / telefoon ontvangen heb.Nu zit ik morgen dus mijn gehele werkdag zonder service?Lekker makkelijk. EDIT: ...

MDekker door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe manier van inloggen met email (wat een ramp !!) Alleen-lezen Onopgelost

Bericht is verplaatst naar dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Je-nieuwe-My-Vodafone-account/td-p/234081

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Multisim ongevraagd toesturen door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Geachte lezer, Op 1 februari 2015 bestelde ik een multisim in Vodafone winkel in Dordrecht. Simkaart is ook geleverd en ik dacht dat het daarmee alles afgehandeld was. Echter in afgelopen twee weken k...

spe1973 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bericht van jullie gekregen dat mijn nummer gaat verlopen? Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik kreeg een sms bericht dat mijn nummer op 25-4-2015 wordt afgesloten omdat er al een tijd geen beltegoed op staat. Dat klopt helemaal niet, want ik heb mijn beltegoed pas (2 weken geleden) op...

noukster door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

onbeperkt bellen maar toch kosten buiten beldbundel? Alleen-lezen Onopgelost

Ben sinds deze maand van een scherp L abonnement overgestapt naar een Red abonnement met onbeperkt bellen en smssen. Ik had nog 35 euro aan kosten buiten mijn bundel van het scherp L abonnement. Nu zi...

Netflix aanmelden lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik me wil aanmelden voor de Netflix 6 maanden gratis, krijg ik wel een sms maar krijg vervolgens een foutmelding en wordt ik niet doorgestuurd naar de website van Netflix om e.e.a. te activeren. I...

JoostAA door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

klacht Alleen-lezen Onopgelost

Wat een drama.... vanochtend een nieuwe telefoon gehaald bij de winkel in Maarssen.er werd mij verteld dat de sim het binnen een uurtje zou doen.Na 3 x terug geweest te zijn en mijn 3e sim kaartje, we...

wennnepen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik neem momenteel bij jullie mijn abonnement af, nu mag ik sinds eergister een nieuwe telefoon (maanden van te voren eigenlijk pas in Juli) Nu heb ik een mooie aanbieding gezien bij Hollands ni...

Onjuiste factuur? Alleen-lezen Onopgelost

Per februari heb ik mijn (aflopende) abonnement omgezet in Vodafone Sim Only Scherp L (300 belminuten/sms en 500 MB). Dit zou E15 per maand moeten kosten.Echter ik krijg nu een rekening van E10,44. Kl...

Emmy38 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone NetPerform App Alleen-lezen Onopgelost

!!!Let op: Topic moet geplaatst worden via account van Sabine van Loon. Daarnaast moeten linkjes naar Google Play en Apple App Store getest worden zodra app live staat!!! Beste forumgebruikers, We lan...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

waarom geen melding bij compleet verbruiken data abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Tot mijn grote schrik heb ik opeens een rekening van 67 euro. Mijn normale bedrag (sim-only) is 15 euro.Nu kijk ik waar het aan ligt en het ligt er aan dat ik verbruik boven mijn abbonement data. Ik k...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen