Ik krijg elke keer een sms over de Samsung S9 dat die op dit moment niet leverbaar is. Aangezien ik een contract van heb met de Samsung S 10 E heb ik hierover verschillende berichten en telefonisch en Chat contact gehad .Dus ik wil daar geen sms meer ontvangen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mocht dit nog steeds voorkomen, laat dan een onderzoek aanmaken. Want dan gaat het ergens in het systeem mis waardoor de sms nog gestuurd wordt.
Dat is apart dat je hierover een sms vanuit ons hierover krijgt. Staat eventueel jouw nummer bij een ander nummer/ bestelling als contactnummer?
Of is er pas iets mis gegaan met een bestelling en de S9 @wimfrijn ?
Ik kon mijn abonnement verlengen met de S9,maar die is niet meer leverbaar. Toen kreeg ik in plaats van de S9 de 510e .dus contract werd gewijzigd..Sinds die tijd krijg ik de sms.er is mij na verschillende telefoontjes en Chat berichten toegezegd dat het niet meer zou gebeuren.
Is de order van de S9 wel geannuleerd @wimfrijn en heb je daarvan ook een bevestiging ontvangen?
Nee, dat werdt telefonisch veranderd. De laatste keer met de chat werdt ik doorverbonden met de juiste afdeling en daar werd gezegd dat dat inderdaad een fout was en zouden dat meteen stopzetten en ik zou geen sms meer ontvangen
Denk in mijn vorige telefoon
Indien het aangepast is, zou inderdaad de sms niet uitgestuurd mogen worden. In dit geval raad ik toch even aan om het te laten onderzoeken. Indien zij aangeven dat het correct is aangepast, kunnen mijn collega's hiervoor een onderzoek aanmaken @wimfrijn
Ze zouden het eruit halen is me goed
Gisteren is mij beloofd via de chatt ,dat het eruit gehaald word. Dus wacht weer af
Mocht dit nog steeds voorkomen, laat dan een onderzoek aanmaken. Want dan gaat het ergens in het systeem mis waardoor de sms nog gestuurd wordt.
@Steven Zal het in de gaten houden .Dank voor het advies
Graag gedaan @wimfrijn!
Heb je nog een sms ontvangen @wimfrijn?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.