laraindo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen

Hallo Vodafone,

ik mag mijn Abbonement verlengen want ik ben al klant bij jullie. Maar als ik bij my vodafone naar mijn aanbiedingen ga bij verlengen en ik selecteer de telefoon met het Abbonement die ik wil erbij dan blijft het heel duur. Ik krijg dezelfde prijs te zien als dat ik niet ingelogd ben.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @laraindo 

 

Helaas zit er geen verschil in het aanbod via de website of via de My Vodafone app.
Op het toestel zit geen korting. Dit is omdat je een lening aangaat. 
Ik kan met je meekijken voor een aanbod betreft het abonnement. Mocht je dit willen,  kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privé bericht?
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Dankjewel alvast!

Daarnaast hoor ik graag welk abonnement je in gedachten had en welk toestel (kleur, variant en intern geheugen).
Ook hoor ik graag of je een gedeelte voor het toestel in een keer wilt betalen (ook hoeveel), hiervoor maandelijks wilt betalen of een combinatie van beide. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @laraindo 

 

Helaas zit er geen verschil in het aanbod via de website of via de My Vodafone app.
Op het toestel zit geen korting. Dit is omdat je een lening aangaat. 
Ik kan met je meekijken voor een aanbod betreft het abonnement. Mocht je dit willen,  kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privé bericht?
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Dankjewel alvast!

Daarnaast hoor ik graag welk abonnement je in gedachten had en welk toestel (kleur, variant en intern geheugen).
Ook hoor ik graag of je een gedeelte voor het toestel in een keer wilt betalen (ook hoeveel), hiervoor maandelijks wilt betalen of een combinatie van beide. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas geen reactie of privé bericht ontvangen. Ik heb het topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic