Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gemiste oproep van het nummer 1235 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag toen mijn telefoon uitstond een gemiste oproep gehad van het nummer 1235.Ik heb dit nummer geblokkeerd omdat ik niet wie de afzender is. Uit een eerder topic blijkt dat dit om oplichter...

Prive-nummer met vraag over mijn email Alleen-lezen Opgelost

Ik ben net gebeld door een prive-nummer. De man aan de andere lijn zei dat hij van Vodafone was. Hij vertelde dat door een fout in het systeem van vodafone, zij mijn email adres kwijt zijn. Of ik mijn...

AvdW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wachtwoord via klantenservice Alleen-lezen Opgelost

de klantenservice vroeg voor privacy een viercijferige code, het schijnt dat ik dat heb afgesproken maar ik ben dat vergeten

CongaPaul door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ontkoppeling vodafone/ziggo Alleen-lezen Opgelost

Geachte mevrouw, meneer,Ik hoop dat u mij kunt helpen met her volgende.Mijn klantnummer van vodafone, te weten ********, dient gekoppeld te worden aan het ziggo klantnummer: *******Momenteel is het vo...

Opwaarderen bij prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hello, my name is Camila Rozas.My number is +*moderator edit: 06-number removed* and 2 days ago I payed 10 euros via online, so that I would have the pack of 1GB + 1GB, but since day one the credit di...

Klantnummer Alleen-lezen Opgelost

Wil mijn e mail adres veranderden maar dan moet ik mijn klantnr invullen En op de afschriften van de bank staat het nr afgeschermd Heb geen contract want alles is toen via de mail gegaan en inloggen l...

Slecht netwerk Frankrijk Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het zo zijn dat het netwerk echt heel slecht is in Frankrijk. Dit probleem heb ik met mijn andere provider nooit gehad. Die zat ook niet op een eigen netwerk. Ik vind de bereikbaarheid sowieso...

TonMinten door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Meer betalen voor abbonoment? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik ben onlangs overgestapt van provider, ik zat bij kpn en ben naar Vodafone gegaan omdat wij bij ziggo ook zitten. Hierdoor krijgen wij (ik) 5 euro korting op mijn abbonoment. Tevens sta...

Locatie zendmast Alleen-lezen Opgelost

https://www.google.com/maps/place/Torenstraat+172,+2513+BW+Den+Haag/@52.0793623,4.3030532,3a,75y,219.36h,179t/data=!3m6!1e1!3m4!1sE1dSWduHdS8eA1MNPbjsgQ!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5b72e69defd65...

pincode Alleen-lezen Opgelost

ik heb mijn gegevens van mijn oude toestel overgezet naar mijn nieuwe,heb toen voor dezelfde pincode gekozen maar vervolgens zegt mijn nieuwe toestel dat de pincode onjuist is .heb toen de pukcode opg...

Frolunda door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

My Vodafone inloggen Alleen-lezen Onopgelost

Waarom kan ik al wekenlang niet inloggen op de Vodafone app of op de website???? Ik moet me rekeningen betalen

Dubbele data Ziggo/ Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een zakelijk abonnement bij Vodafone en Ziggo. Waar kan ik zien dat ik dubbele data heb? Op myvodafone app zie ik het niet. Beide contracten, zowel bij Vodafone als Ziggo staan op naam van Paul...

Contract beëindigen Alleen-lezen Opgelost

Hierbij verzoek ik jullie mijn contract zsm te beëindigen. Maart 2019 is de einddatum

Uitgebreid ekeningoverzicht Alleen-lezen Opgelost

Beste,Kunt u van de de laatste 2 rekeningen een uitgebreid overzicht toesturen.Er is namelijk op deze rekeningen kosten buiten tegoed in rekening gebracht.Dus ook van de laatste, die nog niet is betaa...

simkaart voor in carkit (DUOSIM) Alleen-lezen Opgelost

Ik zit te twijfelen of ik een DUOSIM zal aanschaffen voor mijn navigatie/carkit.https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtmlEr staat in de beschrijving dat maar 1 t...

Google Home Mini Alleen-lezen Opgelost

HalloIk heb van de week me abonnement omgezet van sim only naar contract met een samsung S9 en volgens mij zat daarbij de Google home mini daarbij ? Maar dat ik me toestel ophaalde in de winkel in dra...

misisound door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Engeland: ik hoor de andere kant van de lijn niet. Alleen-lezen Opgelost

ik ben een maand in Engeland en als ik bel met Nederland, dan hoor ik de ander na 15 seconden niet meer. De ander hoort mij nog wel. Elke keer als ik bel, hoor ik de ander niet meer na zo’n 15 seconde...

Jorttroj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon weigert alles Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bij het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe telefoon een nieuwe pincode ingesteld maar die weigert ie ,vervolgens 0000 ,ook niks .puk code opgevraagd en ingevoerd ,niet juist en als l...

Frolunda door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Bestelling Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een bestelling gedaan maar krijg geen mail van jullie om de bestelling te laten bezorgen al2 dagen geleden ik wil graag de bestelling geleverd hebben

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen