hansdeboer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms Blox, maar toch geld kwijt

Ik had tot vanavond sms blox, maar eergisteren ontdekte ik ineens dat er geld was afgeschreven van mijn bel tegoed. Ik ging controleren tot wanneer de blox waren aangelsoten. Toen werd gezegd dat ik geen blox had. Ik dacht dat ik me vergist  had en hield mijn bel tegoed in de gaten. Er werd bij iedere sms geld afgeschreven en ineens stopte dat. Ik had nog maar 1,78.
Gisteravond kreeg ik ineens een sms dat mijn blox vanavond zou stoppen. ??? Ik had toch geen blox?
Hoe zit dat? 

Een vriend heeft zo'n nieuwe gratis kaart. Daar wordt beltegoed en sms tegoed afgeschreven. Dat klopt ook niet. 
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi Hans,

Het is lastig te bepalen wat er aan de hand kan zijn. Het is mogelijk dat het tegoed van je BloX leeg was.
Maar dat is slechts een gok.

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan via 1201, maar ook via Social media zoals Facebook en Twitter. Daar kunnen mijn collega's het voor je nakijken.

Het forum is voor klanten door klanten en met dit soort persoonlijke vraagstukken kun je beter met de klantenservice direct contact opnemen aangezien wij niet in je gegevens kunnen kijken.
hansdeboer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was erbij vergeten te zeggen dat ik vanaf die sms over beeindigen blox wel weer kon sms-en, dus toen deed blox het wel weer.

Bedabkt voor uw antwoord. Ik ga contact opnemen met vodafone. Maar hoe moet dat via facebook als ik vragen mag? Gewoon een bericht sturen?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
hansdeboer schreef:
Ik was erbij vergeten te zeggen dat ik vanaf die sms over beeindigen blox wel weer kon sms-en, dus toen deed blox het wel weer.

Bedabkt voor uw antwoord. Ik ga contact opnemen met vodafone. Maar hoe moet dat via facebook als ik vragen mag? Gewoon een bericht sturen?
Hoi hansdeboer, is het inmiddels al gelukt om het probleem op te lossen ?
Heb je gebeld of een FB bericht gestuurd ? Laat me even wat weten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic