CH23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel breedband data tegoed/verbruik

Ik heb een mobiel breedband extra abonnement, en kon tot voorheen altijd via de iphone app, alsook via de my.vodafone.nl website mijn tegoed controleren.

Dit kan sinds kort niet meer.

Via twitter en ook via de winkels(meervoud) kom ik er niet achter wat hier de reden van is.

Op twitter kreeg ik op de vraag wat de reden is dat dit niet meer gaat het volgende antwoord:

Het is op dit moment helaas technisch niet mogelijk bij dat type abonnement.

Ik hoop via het forum meer informatie te krijgen, want ik ben hier verre van tevreden mee.
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey CH23,

Wat vreemd dat het eerst wel mogelijk was om het in te zien.
Het is namelijk bij deze abonnementen technisch gezien niet (meer?) mogelijk om deze informatie op te halen. Hopelijk zal dit in de toekomst nog veranderen.
CH23
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Arina,

ik ben naar een van de vodafone winkels in amsterdam geweest, en hier bleek dat het wel degelijk mogelijk is en was om dit te zien.
het is nu weer gedeeltelijk mogelijk om mijn tegoed te bekijken, via de website werkt het, via de app nog niet, maar ik denk dat ik met een herinstallatie dit zal kunnen herstellen.

ik wil je toch bedanken voor je hulp en tijd.

groetjes.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
CH23 schreef:
Hallo Arina,

ik ben naar een van de vodafone winkels in amsterdam geweest, en hier bleek dat het wel degelijk mogelijk is en was om dit te zien.
het is nu weer gedeeltelijk mogelijk om mijn tegoed te bekijken, via de website werkt het, via de app nog niet, maar ik denk dat ik met een herinstallatie dit zal kunnen herstellen.

ik wil je toch bedanken voor je hulp en tijd.

groetjes.
Hoi CH23, goed om te horen dat het gedeeltelijk is opgelost. Mocht het na de herinstallatie nog niet mogelijk zijn, laat het ons even weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic