roy8448

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte dekking assendelft

Ik heb vorige week een abbonnement bij vodafone afgesloten en vantevoren bij de servicedesk gevraagd naar de dekking in mijn woonplaats. Er werd mij verteld dat 1567 CE op 4G/3G moet zitten. Op mijn telefoon (Iphone 5S) heb ik nog niks anders gevonden dan GPRS. Ook in ons winkelcentrum is internetten en bellen erg lastig.

Ik baal nog het meest van het signaal in huis, dat valt vaak weg tijdens het bellen. Ik heb wisselende verhalen gelezen over SignaalPlus, dus ik weet niet goed wat ik nu moet doen.

Er zit onbeperkt bellen bij mijn Red abonnement, maar met het huidige signaal denk ik dat ik beter een investering in ons vaste telefoon verbinding had kunnen doen...

Beetje jammer allemaal. Ook hier op het forum kan ik niks vinden over evt werkzaamheden om alles hier wat beter te maken. Ik hoop maar dat iemand van Vodafone dit bericht leest en mij kan vertellen wat ik nu moet........
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Roy,

Ik heb het even voor je nagekeken. Op die locatie is er wel 2G/3G dekking maar kan het zijn dat deze niet optimaal is. Het ligt namelijk op de grens van goede en slechte dekking en kan beïnvloedt worden door verschillende factoren zoals gebruikte bouwmaterialen, isolatie en omgevingsfactoren. SignaalPlus kan in dit geval inderdaad een oplossen bieden. Daarmee kun je namelijk de dekking op een specifieke locatie verbeteren. Ik raad je aan om een kijkje te nemen op SignaalPlus.nl.

P.S. Op de lange termijn staat er wel een nieuwe mast op de planning om de dekking verder te verbeteren.
jpth76

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik woon in het zelfde postcode gebied. De 3G dekking is inderdaad slecht. Niet alleen binnen. Ook als ik buiten ben is de dekking slecht.

Je hebt het over een nieuwe mast, op de lange termijn. Aan wat voor tijdsbestek moet ik dan denken?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dan moet je echt aan de lange termijn denken, een jaar of meer. Helaas is het hele bouwproces van een mast een erg lang proces. Alleen al de vergunning-aanvraag kan maanden duren. En dan heb je dus nog niks ontworpen, gepland, gebouwd, etc.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic