BB76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet buitenland

Ik krijg sinds een aantal dagen een melding over de PDP identiteit en kan nu geen gebruik meer maken van mobiel internet. Heb de alles op reis bundel al uitgezet, maar blijf de melding houden. Mijn man heeft dezelfde bundel, zelfde abonnement en dezelfde telefoon, maar krijgt de melding niet. De instellingen in de telefoon zijn ook identiek. Wie heeft de oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo BB76,

Dit kan te maken hebben met je internetlimiet in het buitenland. Schakel je datalimiet eens eens uit door 'DATALIMIET UIT' naar 5000 te smsen. Haal je accu en of simkaart even uit je toestel en test daarna even of het werkt. Let wel op, je hebt hierdoor geen datalimiet meer voor het gebruik van internet in het buitenland. Ik raad je om deze wel in te stellen. Zie voor meer informatie Kosten op Reis.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo BB76,

Dit kan te maken hebben met je internetlimiet in het buitenland. Schakel je datalimiet eens eens uit door 'DATALIMIET UIT' naar 5000 te smsen. Haal je accu en of simkaart even uit je toestel en test daarna even of het werkt. Let wel op, je hebt hierdoor geen datalimiet meer voor het gebruik van internet in het buitenland. Ik raad je om deze wel in te stellen. Zie voor meer informatie Kosten op Reis.
BB76
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Serkan,

Bedankt voor de tip. Helaas werkt DATALIMIETEN UIT niet. Zowel gisteren als zojuist krijg ik de melding dat door een technische storing het niet mogelijk is de opdracht te verwerken.
Dat betekent dus dat ik op de spaarzame momenten in mijn vakantie gebruik moet blijven maken van WiFi. Helaas is dat niet altijd beschikbaar.
Heb je nog een andere oplossing?

Groet,
BB
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Zeker, neem even contact op met de klantenservice. Handmatig aanpassen door een collega kan ook. Dat kan bv via chat via vodafone.nl/support
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic